У Табачника за 5 мільйонів розрекламують вітчизняні виші іноземцям
Держпідприємство "Інформаційно-іміджевий центр" Міносвіти 14 грудня домовилося з товариством "Рекламне агентство "Центр" про рекламні послуги.
Про це повідомляє портал "Наші гроші" із посиланням на публікацію у "Віснику державних закупівель".
Рекламне агентство проведе кампанію з пропагування системи освіти України в засобах масової інформації, розрахованих на закордонну аудиторію.
Вартість угоди склала 5,1 млн гривень.
Рекламна кампанія направлена на просування експорту українських освітніх послуг на зарубіжні ринки для залучення до навчання в Україні іноземців.
Два відеоролики тривалістю 30 та 60 секунд мають вийти на міжнародному новинному телеканалі.
Цільовими регіонами є країни СНД (регіон Середньої Азії), а саме Казахстан, Узбекистан, Туркменістан, Таджикистан, а також країни Близького Сходу і північної Африки.
Як зазначає видання, єдиним конкурентом "Рекламного агентства "Центр" на тендері було "Євро-імідж". В складі засновників цих компаній є Олена Денищук-Жук.