Nemiroff нагородили золотом у США ®

Четвер, 24 листопада 2011, 13:46 -

У перших числах листопада Чиказький інститут тестування напоїв (США) опублікував результати міжнародного дегустаційного конкурсу.

Напої українського виробника, міжнародного бренду Nemiroff - Lex Ultra і Delikat отримали найвищі експертні оцінки і були нагороджені золотими медалями.

 

Чиказький інститут тестування напоїв (Chicago Beverage Testing Institute) щорічно проводить міжнародний дегустаційний конкурс серед потужних виробників алкогольної продукції.

Реклама:

Конкурс є одним із найпрестижніших у США і проводиться експертами методом "сліпої дегустації": суддям пропонується протестувати напій без будь-яких розпізнавальних ознак - без вказання торгових марок, логотипів, складових напоїв тощо. Такий спосіб повністю виключає упередженість суддів.

За умовами конкурсу кожен напій може набрати максимум 100 балів.

В окремих категоріях оцінюються смакові (горілка з явно вираженим смаком добавок - фруктів, трав) і білі горілки (класичний горілчаний смак).

За результатами дегустації експерти складають фінальну характеристику кожного продукту з описом смаку, аромату і посмаку.

У цьому році судді високо оцінили відразу два напої міжнародного бренду Nemiroff - горілку ультрапреміального класу Lex Ultra (оцінка - 93 бали) і м'яку горілку штофного ряду Nemiroff Delikat (90 балів).

Обидва продукти журі визнали горілками "з чистим смаком" і відзначили як Exeptional - "Виняткові".

Напої нагороджені золотими медалями. Примітно, що для Lex Ultra золота медаль CBTI - десята нагорода, а для Nemiroff Delikat - восьма.

"Якість напоїв Nemiroff оцінена авторитетними експертами в 72 країнах світу. Ми надзвичайно горді, що на одному з найбільш знакових дегустаційних конкурсів в США горілка Nemiroff отримала найвищі нагороди й визнання почесного журі. За сьогоднішнім результатом стоїть величезна робота професійного колективу, саме це забезпечує успішність компанії і високу якість виробленої продукції вже протягом 19 років. Міжнародний бренд Nemiroff пропонує споживачу напої з 28 різними смаками. Зупинятися на цьому ми не збираємося, попереду - виведення на ринок новинок, і, відповідно, завоювання почесних нагород і подальшого світового визнання", - зауважує голова Наглядової ради компанії Nemiroff Олександр Глусь.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: