Інвестори втрачають інтерес до українського ринку ритейлу
Україна по пріоритетності розвитку рітейлерів опустилася з 17 місця на 2011 рік до 23 місця на 2012 рік.
Про це ідеться у щорічному дослідженні компанії CBRE у сегменті торговельної нерухомості регіону EMEA (Європа, Близький Схід і Африка) - "Активність ритейл операторів в регіоні EMEA", повідомляє портал "Дело".
В ході проведеного дослідження були вивчені настрої і плани розвитку на 2012 рік 178 лідируючих роздрібних мереж регіону.
Згідно з дослідженням, широкомасштабне розширення мережі в наступному році планує більшість світових рітейлерів, незважаючи на нестабільну економічну ситуацію і зростання популярності онлайн-шопінгу.
До кінця 2012 року близько 71% міжнародних рітейлерів планують відкрити більше п'яти нових магазинів у країнах EMEA і близько 20% - більше сорока (проти 18% в 2011 році).
Результати дослідження показали CBRE, що рітейлери дотримуються такої ж стратегії з розширення мережі в 2012 році, як і в 2011: орієнтуються як на розвинені, так і на ринки, що розвиваються, але більшою мірою зупиняють свій вибір на тих країнах, де їх магазини вже представлені.
Вперше рейтинг найбільш привабливих країн для розширення торгових мереж очолила Італія, піднявшись за останній рік з восьмого місця.
За Італією йдуть Німеччина, Росія, Іспанія і Франція, замикаючи топ-5 країн, пріоритетних для розвитку ритейлерів у 2012 році, причому на кожну з вищевказаних країн припадає близько 30% від загальної кількості учасників опитування.
В останні роки рітейлери в основному фокусувалися на Німеччини, Великобританії, Франції та Іспанії, але зараз багато хто з них розглядають можливість виходу на інші ринки.
Щодо сильна економіка Німеччині як і раніше залучає нових ритейлерів, Росія ж, завдяки сильній економіці і перспективу подальшого зростання споживчих витрат, піднялася в рейтингу з шостого місця на третє.
Тоді як Україна по пріоритетності розвитку рітейлерів опустилася з 17 місця на 2011 рік до 23 місця на 2012 рік.