Українська правда

Україна і Росія ще не вирішили, де збиратимуть Ан-70

18 серпня 2011, 13:55

Російська Об'єднана авіабудівна корпорація (ОАК) і компанія "Антонов" поки не визначилися з місцем організації серійного виробництва військово-транспортних літаків Ан-70 на території Росії.

Про це заявив генконструктор, президент компанії "Антонов" Дмитро Ківа, повідомляє агентство "Інтерфакс-Україна".

"У нас проблем технічних щодо літака немає. Остаточно треба вирішити лише питання серійного виробництва цього літака в Росії. Ми його обговорюємо з ОАК. Думаю, воно найближчим часом буде вирішене", - сказав Ківа.

Він зазначив, що спочатку планувалося, що збирати Ан-70 будуть на ульяновському підприємстві "Авіастар", крила до нього збиралися виготовляти на казанському авіазаводі. Однак ці плани довелося скоригувати.

Зараз в якості можливих варіантів розглядаються авіазаводи Авіакор у Самарі і ВАЛТ у Воронежі.

Ківа повідомив, що на київському заводі уже запущене серійне виробництво літаків Ан-70 для Міноборони України. Перший літак планується побудувати в 2013 році.

Він також повідомив, що наприкінці 2012 - на початку 2013 року планується почати так звані випробування другого етапу літака Ан-70 із розширення умов його експлуатації - в умовах жаркого клімату, високогір'я, холодів і в умовах природного обледеніння.

Літак Ан-70 має унікальні льотно-технічні та злітно-посадочні характеристики, у тому числі при базуванні на ґрунтових злітно-посадкових смуг.

Раніше генконструктор держпідприємства "Антонов" Дмитро Ківа повідомив, що Ан-70 може доставити вантаж масою 20 тонн на дальність до 3000 км, злітаючи з ґрунтових ЗПС завдовжки всього 600-800 м.

Такими характеристиками не володіє жоден з існуючих воєнно-транспортних літаків цієї розмірності.

Завдяки тільки одній цій якості можна в 1,5 разу підвищити скритність і раптовість бойової транспортної операції, що збільшує виживаність літака і десанту приблизно в 10 разів, сказав генконструктор.

За своїми характеристиками Ан-70 перевершує всі існуючі нині аналоги.

Наприклад, європейський А400М поступається йому за вантажопідйомністю та обсягом вантажної кабіни (максимальна вантажопідйомність Ан-70 - 47т, заявлена А400M - 37 т, обсяг вантажної кабіни Ан-70 - 425 кубометрів, А400M-340 кубометрів).

Крім того, у Ан-70 удвічі нижча вартість і експлуатаційні витрати. За даними європейських експертів, вартість А400М складає 145 млн. євро.

авіапром Антонов