"Київметрополітен" хоче 400 мільйонів на лінію до Троєщини
Комунальне підприємство "Київський метрополітен" розраховує на виділення Києвом за програмою соціально-економічного розвитку в 2012 році понад 400 млн. гривень на будівництво Подільсько-Вигурівської лінії метро.
Про це в ході громадського обговорення стратегії розвитку Києва до 2025 року заявив начальник підприємства Володимир Федоренко, повідомляє агентство "Українські новини".
"Негайно вимагає розширення фронту будівництва Подільсько-Вигурівська лінія від станції "Глибочицька" до "Райдужної" у бік Троєщини. Наша пропозиція - у програму соціально-економічного розвитку включити трохи більше як 400 млн. (гривень). Пропонуємо обґрунтовано, щоб визначити фінансування й почати активне будівництво в цьому напрямку", - сказав Федоренко.
Він також розповів, що крім будівництва нових ліній і станцій метро передбачено будівництво чотирьох електродепо, виходів і переходів на діючих станціях, розвиток Сирецько-Печерської лінії у бік Дарницького вокзалу й у бік Виноградаря, а також Святошинсько-Броварської лінії - за станцією "Академмістечко" планується продовження лінії до станції "Ново-Біличі".
Федоренко також розповів, що КП подало пропозиції щодо фінансування на 2012 рік не тільки проектних, а й будівельних робіт з додаткового переходу на станціях "Золоті ворота"-"Театральна", другого виходу зі станції "Вокзальна" і ще одного виходу зі станції "Дарниця".
Начальник підприємства також розповів, що в цілому відповідно до стратегії розвитку Києва до 2025 року планується побудувати 31 станцію й 40 км ліній метро.
Він уточнив, що, відповідно до підрахунків підприємства, розвиток метрополітену до 2025 року вимагає фінансування на рівні 35 млрд. гривень.
Як повідомлялося, у липні Міністерство інфраструктури ініціювало збільшення кількості станцій Київського метрополітену на 26 - з 49 до 75 до кінця 2020 року.
Київський метрополітен, відкритий в 1960 році, складається з 3 ліній, на яких розташовано 49 станцій.
Останнє розширення метро відбулося в грудні 2010 року, коли в один день відкрилися станції "Деміївська", "Голосіївська" і "Васильківська" на Куренівсько-Червоноармійській лінії.