Відновлення виробництва Ан-124 потягне на півмільярда
Відновлення випуску вантажного українсько-російського літака Ан-124 "Руслан" після модернізації вимагає 18 млрд. рублів - 585 млн. доларів і п`яти років роботи.
Про це сказав журналістам у Нью-Делі президент Об`єднаної авіабудівної корпорації Олексій Федоров, передає РИА Новости .
"Ключове питання - відновлення технологій і технологічних ланцюжків, і на це буде потрібно чималі інвестиції, за нашими розрахунками, близько 18 млрд. рублів", - сказав Федоров у кулуарах 4-го російсько-індійського форуму з торгівлі та інвестицій.
За його словами, важливим у зв`язку з цим є поява стартового замовника, який міг би розділити з корпорацією цей тягар.
"На наш погляд, це може бути лише держава", - сказав президент ОАК, висловивши надію, що з цього питання скоро "буде ухвалене позитивне рішення".
"Готуються документи, які мають остаточно вирішити це питання", - сказав він.
Він відзначив, що літак перед запуском у виробництво буде серйозно модернізований, зокрема, силові установки, авіоніка, інші системи.
"Ми маємо намір максимально підвищити його вантажопідйомність - до 150 тонн. Розраховуємо, що всі роботи з НДДКР будуть завершені впродовж п`яти років, і з 2016 року можна буде поставляти оновлену версію Ан-124", - сказав він.
Нагадаємо, 30 березня Федоров повідомив, що вартість відновлення серійного виробництва літака Ан-124 "Руслан" може становити близько 1 млрд. доларів.
Він також підтвердив, що до реалізації цього проекту запрошені США.
"Ми дійсно запропонували американським колегам взяти участь в цьому проекті - вони наші пропозиції вивчають. Справа не в тому, що Росія і Україна не можуть подужати такий проект. Чим більше в проекті учасників, тим менше навантаження на кожного, зокрема й фінансове. До того ж, участь третього партнера відкриє перед проектом нові ринки", - сказав Федоров.
Російсько-український транспортний літак "Руслан" - найбільший серійний транспортний літак у світі. Літаки будували в Ульяновську і Києві. У 2004 році виробництво було призупинене.