Брюссель відправить до України "бізнес-десант"
До Києва з торговою місією на чолі з наслідним принцом Бельгії Філіпом приїде 150 бізнесменів від 105 компаній з різних секторів економіки.
Про це заявив генеральний директор бельгійського Агентства зовнішньої торгівлі Марк Богартс, повідомляє агентство "Інтерфакс-Україна".
Візит торгової місії запланований на 21-24 листопада.
"Я був дуже здивований тим інтересом, який проявили бельгійські бізнесмени до України. Спочатку я сподівався отримати 50 бельгійських компаній, але зараз ми бачимо 105 компаній, а це означає 155 бізнесменів. Навіть зараз з'являються компанії, які хочуть приєднатися", - сказав він.
За словами гендиректора Агентства, до делегації увійшли представники практично всіх секторів економіки Бельгії.
"Це - мульти-секторальна комбінація", - зазначив Богартс, уточнивши, що всі компанії вказані в брошурі, яка спеціально видана для цієї торгової місії і буде поширена в Києві під час заходів.
Планується, що в ході місії наслідний принц Філіп, якого супроводжуватиме міністр закордонних справ Бельгії Стівен Ванакере, зустрінеться з президентом України Віктором Януковичем, прем'єр-міністром Миколою Азаровим. Він також відкриє бізнес-форум.
Разом з тим, до складу місії не увійшли ні виробники знаменитого бельгійського шоколаду, ні представники діамантового сектора.
"Від діамантового сектора до України немає ніякого інтересу. Але вони мають намір організувати виставку діамантів в Росії в рамках нашої чергової місії", - повідомив гендиректор Агентства.
Україна стала 60 країною, яку відвідає бельгійський бізнес. Крім того, Агентство кожні чотири роки намагається організувати місії в країни БРІК.
Радник принца Джон Коне у свою чергу повідомив, що порядок денний місії був сформований бельгійським бізнесом, і ідея поїздки в Україну була ініційована бельгійським бізнесом.
Відповідаючи на питання, чи буде відомо про досягнуті в ході місії результати, генеральний директор Агентства констатував, що бельгійські компанії про це "ніколи не скажуть".
"Вони не люблять працювати публічно. І є велика різниця між бельгійськими та нідерландськими компаніями, які люблять рекламу. 95% економіки в Бельгії - це середні і малі компанії, часто це сімейний бізнес, у них менталітет такий: я роблю те, що я роблю, але мій сусід не повинен знати, що я роблю, тому що якщо він буде знати дуже багато, він буде робити те ж саме, що і я. Це типово бельгійське", - пояснив національні особливості бельгійського бізнесу Богартс.
Характеризуючи склад місії, гендиректор виділив чотири групи компаній.
До першої він відніс ті, які вже присутні на українському ринку.
"Вони беруть участь в місії тому, що знають, що ми приїжджаємо з наслідним принцом, і в ці дні в Україні буде багато публічних заходів, ніж вони можуть скористатися", - пояснив Богартс.
До другої він відніс ті компанії, які вже мають контакти з України, але хотіли б їх збільшити.
"Третя група - це новоприбулі компанії, які хочуть їхати з місією для першого кроку. Це дає їм можливість за час роботи місії бути разом з тими компаніями, які знають ринок і мають потрібні контакти і отримати інформацію про те, як мати справу з українським ринком ", - сказав Богартс.
Крім того, до складу місії також входить дуже невелика група компаній, яким "все одно, чи це Київ, або Москва або Буенос-Айрес".
"Для них важливо, що там буде принц, міністри, представники промисловості, що дає можливість говорити з ними про внутрішні проблеми, бо тут, у Бельгії вони місяцями можуть чекати зустрічі", - додав гендиректор.