Попов взявся за рекламу Київметрополітену
КМДА має намір передати повноваження з управління рекламною діяльністю комунального підприємства "Київський метрополітен" Головному управлінню з питань реклами та комунальному підприємству "Київреклама".
Про це говориться в повідомленні Київміськадміністрації, передає агентство "Українські Новини".
Зараз цією діяльністю керує сам "Київський метрополітен".
"Таким чином ми зможемо контролювати надходження від розміщення реклами в метро і при необхідності розподіляти їх між комунальним підприємством та міським бюджетом", - вважає заступник голови КМДА Анатолій Голубченко.
Він також відзначив, що "Київський метрополітен" заборгував комунальному підприємству "Київпастранс" 17 млн. гривень за продаж сумісних проїзних квитків у касах метрополітену.
У зв'язку з цим перші надходження, які надійдуть від підвищення тарифу на проїзд в метро будуть направлені на погашення заробітної плати водіям "Київпастрансу".