Українська правда

Пінчук підвищує ціни на телерекламу

27 липня 2010, 10:24

Найбільший продавець телевізійної реклами сейлз-хаус StarLight Sales (SLS), обслуговуючий канали ICTV, "Новий канал", СТБ, М1, М2 і QTV, оприлюднив умови розміщення реклами на 2011 рік.

Про це повідомив директор компанії Андрій Партика, пише видання "Комерсант-Україна".

За його словами, прайсова вартість пункту рейтингу, GRP - умовна одиниця при продажі реклами, буде розраховуватися за курсом 7,9 гривні за долар, а не 5,05 грривні за долар, як зараз.

Тобто подорожчання реклами становитеме 56,5%.

Фіксація ціни на рівні 7,9 гривні за долар, по суті, поверне ринок до докризової практики доларових прайсів, відзначає керівник департаменту продажів каналу "Україна" В'ячеслав Булавін.

Перейти в розрахунках за рекламу на гривню, встановивши вартість реклами за середнім курсом за 2008 рік - 5,05 гривні за долар, найбільші гравці рекламного ринку домовилися напередодні 2009 року через девальвацію гривні.

До цього розрахунки прив'язувалися до курсу долара. У результаті агентства змогли укласти річні контракти тільки навесні.

У сейлз-хаусі "Інтер-реклама" - група "Інтер", "медіапартнерства" - група "Україна" і департаменті продажів групи "1+1" стверджують, що умов на 2011 рік поки не встановлювали.

"Ми прогнозуємо зростання ринку на 50%, зростання цін на наших каналах може підвищитися до 70%", - говорить керівник відділу продажів групи "1+1" Дмитро Лисицький.

Підвищення цін відповідає рівню зростання ринку, пояснюють у SLS.

"Ми очікуємо, що частка телереклами у ВВП країни у 2011 році складе 0,22%, що відповідає показнику докризового 2007 року", - відзначає Партика.

Виходячи із прогнозів зростання ВВП на 2011 рік, збільшення ринку ТБ-реклами в 2011 році складе мінімум 40%.

Крім того, за його словами, у кризу рекламодавці скоротили бюджети значно більше, ніж знизилося споживання на душу населення.

В агентствах до розмов про підвищення цін готові.

Ми розуміємо, що це реальна необхідність, з огляду на брак ресурсу", - говорить генеральний директор Arena / Media Expert Тетяна Попова.

Рівень підвищення, за її словами, буде залежати від того, чи прийме Верховна рада закон про заборону реклами ліків та пива.

Втім, реальна вартість пункту рейтингу для рекламодавців може змінитися не так значно, як розрахунковий курс.

"Сейлз-хауси почнуть підвищувати ціни, але в процесі переговорів агентства будуть вимагати знижок", - упевнений директор Mindshare Валерій Варениця.

Учасники ринку сумніваються, що обсяг телереклами вийде на докризовий рівень уже в 2011 році.

реклама