У Києві виріс попит на продавців
Розширення торгових мереж у столиці впродовж другого півріччя 2009 року підвищило попит на продавців.
Про це пише з посиланням на "Ділову столицю" газета "Дело".
Незважаючи на масові скорочення працівників торгівлі на хвилі кризи, незайнятих фахівців на ринку залишається все менше.
"Полювання" на тих, хто в змозі заробляти для компанії гроші, змусило роботодавців збільшити зарплати на 10-15%.
"Попит на таких фахівців виріс з осені 2010 року на 40%. Однаково потрібні і касири, і продавці-консультанти, і менеджери, і директори з продажу", - розповіла консультант із підбору персоналу агентства "Анкор" Наталія Строгаль.
У другому півріччі багато мереж збільшили кількість торгових пунктів, які треба було з нуля забезпечувати персоналом.
Зокрема, на вулиці Окружній відкрилися два сепермаркети "Ашан", гіпермаркет "Епіцентр", меблеві торгові комплекси 4Room і "Аракс", а на Оболоні - ТЦ Dream Town, що спровокувало появу як мінімум тисячі торгових вакансій, пояснила фахівець.
Натомість компанії, що торгують менш поширеним товаром, поки що пишаються лише тим, що призупинили скорочення, але набирати фахівців наразі не планують.