Росіяни вимагають від виробника "Хортиці" гроші за рекламу
Московська компанія News Outdoor просить арбітражний суд Москви зобов'язати Торговий дім "Мегаполіс" (Запоріжжя) виплатити 9 млн. рублів (287,3 тис. доларів за курсом Центробанку Росії на 29 травня) за рекламу торгової марки "Хортиця".
Про це пише газета "Дело" з посиланням на прес-реліз News Outdoor.
"26 травня 2009 року оператор (News Outdoor) подав позов до Арбітражного суду Москви "за невиконання зобов'язань з оплати за здійснене розміщення рекламно-інформаційних матеріалів всередині торгових підприємств" горілчаного бренду "Хортиця", - йдеться у повідомленні.
Рекламні кампанії бренду, які не були сплачені, проходили в супермаркетах і торгових центрах Москви та регіонів з жовтня 2007 року по червень 2008 року.
За даними російського оператора, ТД "Мегаполіс" частково погасив борг перед компанією, але з грудня 2008 року не дотримується графіку виплати заборгованості, який був узгоджений представниками обох компаній в листопаді 2008 року.
"У середині квітня 2009 року ТД "Мегаполіс" надіслав пропозицію з черговим новим графіком погашення заборгованості. Однак у минулі місяці компанія вела себе безвідповідально, тому немає гарантії того, що вона буде слідувати і цьому графіку", - додала компанія.
Наразі сума боргу ТД "Мегаполіс" перед компанією News Outdoor становить 9 046,567 тис. рублів.
Як відомо, у грудні 2007 торговий дім "Мегаполіс", лікеро-горілчаний завод "Хортиця" і Одеський коньячний завод завершили угоду по об'єднанню в єдиний холдинг Global Spirits AMG-77.
Завод "Хортиця" був створений у 2003 році, інвестором виступила україно-датська компанія "Імідж Холдинг".
ЛГЗ "Хортиця" випускає продукцію під торговими марками "Хортиця", "Благофф", "Медовуха".