Світовий банк полатає українські дороги
Світовий банк розпочав в Україні впровадження проекту з покращення автошляхів та безпеки руху вартістю 400 млн. доларів.
Ці гроші планують використати на реконструкцію доріг до Євро-2012, передає "Німецька хвиля".
За рахунок виділених коштів Україна планує відремонтувати 120 км. автомагістралі "Київ-Харків-Должанський", а також підвищити безпеку руху на всій мережі українських автошляхів, розповідає голова "Укравтодору" Вадим Гуржос.
"Цей рік підготовчий. 2010 - 20 11 - будуть вестися безпосередньо ремонтні роботи- До Євро-2012 ми плануємо здати цю ділянку", -заначив він.
Гуржос сподівається, що парламент ще до канікул ратифікує угоду із Світовим банком.
Директор Світового банку у справах України, Білорусії та Молдови Мартін Райзер вважає, що реконструкція важливих українських магістралей допоможе країні зробити транспортну інфраструктуру конкурентоспроможною.
Аби українці не "закатали 400 млн. доларів в асфальт" Світовий банк передбачив міжнародний аудит, співпрацю незалежних європейських інженерів та жорсткий контроль за виділеними коштами.
"Показником виконаних робіт буде покращення автошляхів. Це кожен зможе перевірити. Саме це продемонструє, чи ефективно були використані кошти",- каже Райзер.
Втім, побоювання у Світового банку щодо корупції в Україні є. Тому в двосторонній угоді чітко виписаний механізм контролю за ремонтом доріг недержавними організаціями, які можуть оскаржити якість реконструкції автошляхів.
Натомість в "Укравтодорі" відразу попереджують, яке б якісне покриття не було, кожні три роки воно має лататися, а кожні 12 років автошляхи потрібно капітально ремонтувати.