ЛАЗ реорганізовують
У зв'язку зі світовою фінансовою кризою змінилась структура споживачів продукції марки ЛАЗ на внутрішньому та міжнародному ринках.
Про це повідомляє прес-служба підприємства.
З метою адекватного та своєчасного реагування на потреби ринку, ЛАЗ проводить заходи з консолідації команди управлінців, втілює нову структуру підприємства, де головне місце приділяється післяпродажному сервісу, гарантії й своєчасній поставці запасних частин, покращення якості та різкому скороченню виробничих витрат.
На ЛАЗі почалась глибока реорганізація структури, навчання, перекваліфікація співробітників за рахунок підприємства и часткове скорочення 56 співробітників, що менше ніж передбачено колективним договором, говориться у повідомленні.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"