Американці збожеволіли через знижки
Американські споживачі витратили в "чорну п'ятницю", яка дає старт передріздвяному сезону розпродажів, 10,6 млрд. дол., що на 3% вище торішнього показника.
Про це свідчать дані дослідницької фірми ShopperTrack, повідомляє агентство "Інтерфакс Україна".
Роздрібні компанії, з огляду на важку ситуацію в економіці і низький оптимізм покупців, пішли цього року на рекордні знижки. Подекуди вони досягають 70%.
Зацікавлені рекордними знижками покупці, кілька годин чекали в п'ятницю відкриття магазину Wal-Mart на острові Лонг-Айленд в Нью-Йорку і на смерть затоптали 34-літнього продавця магазина, повідомляє International Herald Tribune.
За оцінкою International Council of Shopping Centers, продажі в магазинах, що працюють більше року, збільшаться цього року в листопаді-грудні усього на 1%.
ShopperTrack, що оцінює активність продажів на підставі даних відеокамер, оцінює приріст продажів у США в передріздвяний сезон усього в 0,1%.
За опитуваннями, американці готові витратити цього року на подарунки на 29% менше, ніж рік назад.
Після Дня віддяки, який святкують четвертий четвер листопада, наступне свято - "чорна п'ятниця" - день, коли починається найбільш активний сезон розпродажів. Слово "чорний" відноситься при цьому до фінансових показників торговельних компаній, які звичайно саме в цей день виходять з "червоної" - збиткової - зони.
Офіційно цей день є в США робочим, але багато американців беруть додатковий вихідний і проводять три дні в пошуках подарунків до Різдва і Нового року.
Індекс довіри споживачів у США, що розраховується економістами Мічіганського університету, знизився в листопаді до 55,3 пунктів в порівнянні з 57,6 пункту в жовтні.