Українська правда

Авіакомпанії переглядають ціни на квитки

6 листопада 2008, 10:53

Наприкінці жовтня вартість гасу в українських аеропортах опустилася майже на 25 доларів за тонну.

Так, зараз авіаперевізники в середньому сплачують 1,5 тисячі доларів за тонну палива, пише видання "Дело".

Першою про зниження паливної надбавки, що складає близько 15% вартості авіаквитка, заявила авіакомпанія "Аеросвіт". Так, з 10 листопада паливна надбавка на українських рейсах буде знижена на 2 долари, на средньомагістральних - на 10 доларів, на далеких рейсах - на 20.

Знижувати ціни мають намір і інші перевізники. "Питання про зниження паливних надбавок розглядається, і найближчим часом буде прийняте остаточне рішення в цьому питанні", - повідомила прес-секретар "Міжнародних авіаліній України" Євгенія Сацкая.

При цьому учасники ринку відзначають, що вартість гасу в Україні є однією з найвищих у світі. "Якщо ціна на паливо у світі продовжить знижуватися, в нас вона теж знизиться, але тільки на копійки", - вважає директор авіакомпанії "Роза вітрів" Володимир Каменчук.

На думку експерта, авіакомпанії просто хочуть збільшити свій прибуток, у той час коли ціна на авіагас падає. Авіакомпанії, у свою чергу, заявляють, що знижувати паливні тарифи їм заважає відсутність конкуренції на ринку авіапалива.

Так, у "Борисполі" авіаперевізників обслуговують тільки дві компанії - "Кредо" і LUK Avia Oil.

"Наявність тільки двох компаній-постачальників авіагасу призводить до того, що вони можуть встановлювати абсолютно неадекватні і завищені тарифи", - пояснює джерело в державному підприємстві "Бориспіль".

Для того щоб хоч якось заощадити на паливі, авіаперевізники намагаються заправлятися паливом в міжнародних аеропортах.

На сьогоднішній день вартість тонни гасу в аеропортах Амстердама дешевше, ніж в українських, на 300 доларів.

авіаперевезення