Колонки

Борги – не вирок для приватизації. Скільки ринок готовий платити за цінні активи?
Нові власники приватизованих держпідприємств зобов’язані погасити всі борги викуплених активів. Що це дає державі?
Чому підприємцям складно поїхати за кордон або Як бюрократія закриває шлях до ЄС
Як обмеження бізнес-відряджень впливає на експорт і навіщо компанії офіс на Мальті?
Вісім років Prozorro. Як система зробила революцію в держзакупівлях
Як змінилася система держзакупівель за останні роки та які нововведення плануються?
У блекауту буде прізвище
Чому "Енергоатом" не будує захисту на розподільчих пристроях АЕС і чим це загрожує?
Осінь підприємця
Я закликаю кожного цієї осені купувати більше українського. Тоді кожен день стане Днем українського підприємця.
Бізнес на будівництві доріг. Вищі ціни — більші прибутки виконавців
Що не так з "дорожньою" реформою Агентства відновлення і чому Держаудитслужба вимагає змін
Торгівля викидами підприємств принесла ЄС 152 млрд євро доходів
Чому систему торгівлі викидами важливо впровадити в Україні і як це допоможе відновлювати енергетику?
Від пострадянської закоханості в імпортне до любові до українського
Чи стали українці купувати більше товарів українського виробництва за період війни і чи зможе кешбек збільшити інтерес споживачів?
Інтелектуальна власність – ключ до економічного зростання України
Як бізнес може скористатися міжнародною підтримкою та національними ініціативами для просування власних розробок
Куди звертатись бізнесу, якщо виникли проблеми у взаємодії з державою?
Гайд на (майже) всі інстанції для підприємців, які зіткнулися з тиском на бізнес
Кадровий голод у сфері HoReCa: до чого ми йдемо і як це вирішити
PROMOTED. Сфера туризму є однією з динамічних галузей економіки.
Нові правила для автостанцій: що зміниться для пасажирів і перевізників?
Як держава планує підвищити якість послуг на автостанціях та що зміниться для перевізників і пасажирів?