Українська правда
Перспективи для інвестицій всередині країни

SOUL: спроба №2

Коробки передач зроблені таким чином, що на малих швидкостях машина жвава, але після 70-80 км/год всі версії Soul розганяються дуже туго. Мабуть, це і є адаптація під європейський ринок, гда 50 км/год і 110 км/год - це природні бар'єри швидкості, з якими ті ж французи внутрішньо згодні. Інша справа українці.

(початок розповіді про нові авто KIA читайте тут) Як ми вже писали, KIA демонструє чималі амбіції до захоплення нових ринків збуту. Погляньте на цю діаграму, і зрозумієте, що обсяги продажу в компанії вже досить відчутні.

Джерело: Falcon Auto

В другому півріччі 2011 KIA презентувала цілу низку нових авто, які розраховані перш за все на входження до європейських ринків. Зараз на дорогах тієї ж Франції майже неможливо побачити корейське авто. Здебільшого, там панують місцеві європейські виробники: Ford, VW, Peugeot, Citroen, Renault та представники преміям-сегменту: Audi, Volvo, Mercedes та Mini. Зрідка можна побачити на дорогах японські авто – здебільшого це Nissan та Honda. Але корейцы налаштовані рішуче.

Джерело: Falcon Auto

Після седану D-класу KIA Optima мені довелося тестувати маленький кросовер – KIA Soul. Це авто вже давно продається в Україні, хоча і не стало дуже популярним. Але тепер воно отримало нові двигут та трансмісію, а також більш красивий вигляд. Отже, мова йде про спробу №2.

Джерело: Falcon Auto

Пересідати з Optima за кермо Soul було не самим приємним ходом. Занадто велика різниця у комфорті. Машина жорсткувата, має не дуже добру звукоізоляцію та набагато простіша всередині. Якщо Optima дарує задоволення, то Soul - це машина для пересування.

Причому, для не дуже швидкого пересування. Коробки передач зроблені таким чином, що на малих швидкостях машина жвава, але після 70-80 км/год всі версії Soul розганяються дуже туго. Мабуть, це і є адаптація під європейський ринок, гда 50 км/год і 110 км/год - це природні бар'єри швидкості, з якими ті ж французи внутрішньо згодні.

Джерело: Falcon Auto

Інша справа українці. Який же наш не любить швидко рухатись? Розігнати Soul складно, але можна. Проте, на великих швидкостях я відчув іншу проблему. Приблизно до 80 км/год машина добре поводиться в поворотах, і стійко тримає дорогу. Але понад 100 км/год вона починає завалюватися вбік. Крім того, через коротку бази починає "водити" кермо, і в українських реаліях це потрібно враховувати. Soul не створений для швидкісного слалому.

І все ж, через два дні мені дуже захотілося похвалити цю машину. І для цього набралися мінімум три причини.

Перша. Soul - це класичний кроссовер. Простими словами, міський позашляховик. Він ідеально підходить під дороги Києва. А це ями, бугри, укоси, бордюри і нерівності. Колеса радіусом R15, кліренс 164 мм (трохи менше, ніж у Sorento), жорстка підвіска й коротка база - це саме те, що потрібно для петляння по місту.

Джерело: Falcon Auto

А ще це кузов а-ля універсал, напрочуд великий всередині (крім маленького багажника). В очах французів, він може замінити Citroen С3 Picasso, в очах українців - Skoda Roomster або версії середніх кросоверів з переднім приводом.

Друга причина - це нові двигуни і коробки. На сором іншим виробникам масових авто, на всіх Soul стоять нові двигуни об'ємом 1,6 л (дизель і бензин) і шостиступеневою коробкою (MT і AT). Я спробував і бензинові, і дизельні двигуни, і відверто млявим здався тільки дизель на "механіці".

Зате сподобався досить "злий" бензиновий двигун на "механіці", і ще приємно вразив дизель на "автоматі". Виявилося, що на автомат ставлять набагато потужніший двигун. Тож є сенс брати саме такий дизель. Щоправда, витрата у нього теж буде більше. Зате є ще одна причина вибрати "автомат" - все та ж відсутність "антивідкату" на автівці з механічною коробкою.

Джерело: Falcon Auto

Нарешті, третя причина - Soul все ж таки симпатичний, якийсь "свій". Звикнути до нього можна миттєво - через годину вже відчуваєш себе як вдома. А висока посадка дає хороший огляд дороги, що добре у пробках Києва.

Виходячи зовні, починаєш вважати його красивим. Так, не з першого разу зачиняються двері. Так, маленький багажник. Так, дуже чути усі звуки ззовні. Але все одно це дуже приємна машинка.

$25 тис за "максималку" - можливо, дорого. Але $16 тис за базову бензинову версію на "механіці" - вже непогано.

Колонка є видом матеріалу, який відображає винятково точку зору автора. Вона не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, про яку йдеться. Точка зору редакції "Економічної правди" та "Української правди" може не збігатися з точкою зору автора. Редакція не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія.