УЗ хоче отримати електрички з Німеччини задарма
Пріоритетним напрямком отримання вживаного рухомого складу з Німеччини для приміських пасажирських перевезень є можливість зробити це безкоштовно.
Про це заявив в.о. голови правління ПАТ "Укрзалізниця" Євген Кравцов в ході онлайн-інтерв'ю в Liga.net.
За словами керівника залызничноЇ компанії, зараз мова йде про три варіанти оновлення парку приміських поїздів: отриманні вживаних електричок з Німеччини, вживаних дизель-поїздів звідти ж, і модернізації українських складів на власних виробничих потужностях.
При цьому керівник УЗ акцентував, що бажаним варіантом є саме отримання техніки.
"Не придбання, а отримання. Краще шукати шляхи отримання без оплати, принаймі, в базі вже використаної техніки європейських колег. Прецеденти такі бувають. Зараз це - частина комерційних переговорів", - заявив він.
Відзначимо, що на одному з недавніх засідань уряду прем'єр-міністр Володимир Гройсман нагадав міністру інфраструктури Володимиру Омеляну про досвід Вінниці з отриманням швейцарських трамваїв і попросив попрацювати над тим, щоб німецький вживаний рухомий склад дістався Україні безкоштовно.
Калькуляція кожного зі згаданих вище проектів, за словами Кравцова, близька до завершення.
За попередніми підрахунками, модернізація вживаних німецьких електричок є найбільш витратним проектом через особливості електрифікації залізничного сполучення в Німеччині.
Крім того, німецькому транспорту необхідна заміна візків через різницю в ширині колії.
"У нас є приклад модернізації нашого вагонного парку на заводі, що входить до складу "Укрзалізниці". Він показував себе досить успішно. Вартість - невисока, близько 40 млн грн за 8-10 вагонний склад. Німецькі електрички можуть бути дорожчими", - сказав Кравцов.
У той же час модернізація німецьких дизель-поїздів і українських електричок, швидше за все, може бути порівнянна за вартістю, вважає Кравцов.
Керівник УЗ відзначив, що німецькі дизель-поїзда знаходяться в хорошому стані.
Як повідомляв ЦТС, швидше за все, однією з моделей німецьких поїздів, які розглядаються для роботи в Україні, є DB-Baureihe 628.
Baureihe 628 - серія дизельних багатоцільових поїздів компанії Deutsche Bahn, які можуть використовуватися як у двовагонній комплектації, так і в складі кількох вагонів.
Частина рухомого складу знаходиться на консервації, але багато одиниць ще використовуються на неелектрифікованих ділянках німецької залізниці.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"