Українська правда

"Укрзалізниця" формує комплаєнс-офіс для боротьби з корупцією

17 січня 2017, 16:39

У ПАТ "Укрзалізниця" незабаром запрацює комплаєнс-офіс, який спрямований на зниження ризиків, запобігання маніпуляціям активами та ресурсами компанії, поставить заслон корупційним схемам.

Про це йдеться у повідомленні ПАТ.

Комплаєнс-офіс співпрацюватиме з НАБУ, Нацагенством з питань запобігання корупції, громадськістю, міжнародними інституціями.

Як зазначається, до його команди увійдуть фахівці з міжнародним досвідом, спеціалісти з ризик-менеджменту, внутрішнього аудиту та контролю, юристи.

"Комплаєнс-офіс сприятиме більш прозорій роботі товариства. Його першочерговим завданням буде виявлення та усунення прогалин у процедурах та регламентах, подолання передумов для корупційних діянь, зловживань посадовим становищем та неефективного управління ресурсами компанії", - йдеться у повідомленні.

Планується, що комплаєнс-офіс запрацює у першому кварталі 2017 року.

"Завдяки роботі комплаєнс-офісу Укрзалізниця зможе уникнути багатьох ризиків невідповідності стандартам, нормативам чи недотримання вимог законодавства, що захистить від санкцій, фінансових чи репутаційних втрат. Робота офісу сприятиме протидії корупції, сприятиме утвердженню корпоративних стандартів", - розповів член правління Желько Марчек.

Також, за словами Марчека,  комплаєнс-офіс дбатиме про ефективне управління ресурсами та захист інтересів інвесторів і споживачів, недопущення фінансових злочинів.

Запровадження комплаєнс-офісу сприятиме більшій відкритості ПАТ "Укрзалізниця" у бюджетному, закупівельному, інвестиційному сегментах, зокрема і при прийомі персоналу на роботу та кар’єрному рості.

Економічна правда

Укрзалізниця