"Укрзалізниця" створює власну систему онлайн-продажу квитків
IT-підрозділ "Укрзалізниці" створює власне програмне забезпечення, щоб позбутися залежності від підрядника - ТОВ "УнIT" і виключити фінансові зловживання.
Про це повідомляє прес-центр "Укрзалізниці", передає "Інтерфакс-Україна".
Як зазначив в.о. начальника департаменту корпоративної інформатизації "Укрзалізниці" Богдан Карбань, на сьогодні існує ряд проблемних моментів, що стосуються взаємодії з підрядником, з банками, з процесом обслуговування платежів.
"Найголовніша проблема в тому, що "Укрзалізниця" не керує цим процесом, всі організаційно і технологічно вибудувано так, що всі процеси здійснюються лише ТОВ "УнІТ". Ця компанія намагається отримати додатковий заробіток з продажу квитка. Щоб припинити це, ми хочемо використовувати власний програмний продукт і відмовитися від залежності з боку цього підрядника, дії якого перевіряють правоохоронці", - наводить слова Карбань прес-центр.
Як повідомляється, новий сервіс, який запрацює орієнтовно у вересні, буде більш функціональним і мобільним, зручним для пасажира.
Це особливо важливо в умовах зростання обсягів продажів квитків через Інтернет - 28% від загальної кількості, як свідчать показники липня поточного року.
Карбань зазначив, що в умовах, коли відбуваються структурні перетворення, вибудовується вертикаль пасажирських перевезень, фінансові потоки в майбутню пасажирську компанію повинні бути прозорими.
"Також ми вибудовуємо прозорі відносини з банками, щоб виключити зловживання з отриманням комісії від продажу квитків. Потрібно вирішити питання фіскалізації квитків, до середини вересня плануємо позбутися всіх технологічних компонентів підрядника і отримати технологічний контроль над системою", - пояснив в.о. начальника департаменту корпоративної інформатизації "Укрзалізниці".