"Укрзалізниця" відновила продаж квитків через Інтернет
Продаж електронних квитків через мережу Інтернет вже відновлено.
Про це йдеться у повідомленні "УЗ".
Як зазначається, після тимчасових збоїв у роботі, що виникли 11 серпня, система знову запрацювала о 17:55. "Укрзалізниця" просить у клієнтів вибачення за тимчасові незручності.
У період, коли відбувалися збої у роботі програмного забезпечення автоматизованої системи (з 13:58 до 15:03 та з 16:36 до 17:55), залізничні каси працювали у звичному режимі і продовжували обслуговувати пасажирів.
Наразі роботу онлайн-системи продажу квитків повністю відновлено.
Для з’ясування причин та запобігання повторенню ситуації буде проведено службове розслідування, йдеться у повідомленні.
Як повідомлялося раніше, IT-підрозділ "Укрзалізниці" створює власне програмне забезпечення, щоб позбутися залежності від підрядника - ТОВ "УнIT" і виключити фінансові зловживання.
Економічна правда