Втрати інтернет-магазинів від війни на Донбасі і окупації Криму становлять 15-30%
Більшість всеукраїнських інтернет-магазинів втратили від 15 до 30% ринку через окупацію Криму і війну на Донбасі.
Про це повідомляє директор з маркетингу шопінг-клубу LeBoutique Юлія Шилова.
"Донецький регіон генерував від 8 до 15% обороту, займаючи друге місце за обсягом продажів після Києва. Покупці з Криму робили від 6 до 12% продажів, а луганчани - ще близько 4-7%. І якщо по Донецькій області продажі скоротилися вдвічі, то по Криму і Луганську вони впали до нуля", - констатує Шилова.
При цьому, за словами експерта ринку eCommerce, вимушені переселенці із зони АТО продовжують активно здійснювати покупки з регіонів тимчасового проживання. Аналізуючи географію онлайн-замовлень, можна зрозуміти, в які регіони виїхала більша частина наших клієнтів з Криму і територій, контрольованих "ЛНР" і "ДНР".
"На сьогоднішній день переселенці активно здійснюють покупки з Києва, Дніпропетровської, Запорізької, Харківської та Вінницької областей", - повідомляє Шилова.
За даними LeBoutique, клієнти з Донецька, які все ще продовжують замовляти в шопінг-клубі товари, розподілилися наступним чином: Київ -30%, Донецька область (неокуповані міста) - 25%, Дніпропетровська область -10%. Що стосується жителів Криму, то найбільшу кількість покупок в LeBoutique вони роблять з Києва - 35%.
"7% покупок кримчани замовляють в Херсонську область, 7% - в Дніпропетровську, по 6% - в Харківську і Донецьку області", - розповідає Шилова.
Також вона повідомила, як зменшилася кількість трафіку з проблемних регіонів у порівнянні з груднем 2013 року.
За словами Шилової, трафік з Донецької області впав в три рази, з Луганської - семикратно, а з Криму - в 30 разів.
Економічна правда