Південно-Західна залізниця за власні мільйони збудувала тенісні корти для дочки екс-міністра
Будівельники Південно-Західної залізниці безкоштовно збудували тенісні корти для дочки міністра інфраструктури Володимира Козака поряд з так званим "мостом Кирпи" на правому березі Дніпра у Києві.
Про йдеться у сюжеті телепрограми "Наші Гроші".
Під час будівництва Дарницького залізнично-автомобільного мосту компанія "Вєнтуре інвест" отримала приміщення під автомобільною розв’язкою (Набережно-Печерська дорога 12а).
Засновником цієї фірми є компанія "В.О.А", власниця – Анастасія Жалковська, дочка Володимира Козака.
У цьому приміщенні знаходиться комплекс тенісних кортів, а компанія "Вєнтуре інвест" подала клопотання до Київради щодо оренди на 20 років понад півгектара землі під цими кортами.
Виконувати роботи Південно-Західну залізницю найняла одеська компанія "Стройінвест 2007". Після виконання робіт фірма зникла, не провівши розрахунки.
"Це договор був попросту фіктивний", - каже керівник управління залізниці, що будувало ці корти Олександр Миколюк.
"В 2013 році дані роботи в нас закінчилися як незавершене будівництво, а вже в 2014 році було прийнято рішення всю цю суму, яка була витрачена на ці роботи, взяти на збитки Південно-Західної залізниці", - додав будівельник.
Сума, взята залізницею на збитки, становить близько 2 мільйонів гривень.
Будівництво кортів велось у період, коли Володимир Козак очолював Міністерство інфраструктури. До того він очолював "Укрзалізницю", ще раніше працював директором корпорації "Міжрегіональний промисловий союз" і фірмі "Лемтранс", яку тоді контролювали структури Віктора Януковича, Антона Пригодського і Ріната Ахметова.
У 1990-х роках Козак працював на Донецькій залізниці.
Південно-Західну залізницю тоді очолював Олексій Кривопішин, якого уряд лише цими днями відсторонив від виконання обовязків.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"