"Чорна п'ятниця" поставила рекорд в онлайн-ритейлі
День подяки і "чорна п'ятниця" побили рекорди онлайн-продажів об'ємом в 1,06 млрд доларів і 1,93 млрд доларів, що на 18% і на 30% більше, ніж результати по аналогічного періоду минулого року.
Про це пишуть "Весті.Економіка" з посиланням на Adobe Digital Index.
24,2% онлайн-продажів були зроблені через планшетні пристрої (15,6%) і смартфони (8,6%), що на 118% більше, ніж торік.
За інформацією Adobe Digital Index, з пристроїв на iOS було зроблено покупок на суму більше 543 млн доларів за два дні, в той час як з гаджетів на Android було продано товарів на суму лише 148 млн доларів.
Ця інформація підтверджується дослідженням IBM.
За даними її хмарної системи моніторингу, 25,8% від усіх покупок були вчинені не з комп'ютерів, а з телефонів або планшетів. Традиційно високий рівень використання передових мобільних технологій в найбільш великих і технологічно просунутих містах, таких як Нью-Йорк, Сан-Франциско і Лос-Анджелес.
iPad був безсумнівним лідером серед засобів здійснення покупок в День подяки і "чорну п'ятницю", принісши 417 млн доларів онлайн-магазинам, при цьому iPhone зібрав лише 126 млн доларів.
Планшети Android внесли свій внесок обсягом у 42 млн доларів 28 і 29 листопада, тоді як телефони на цій же операційній системі принесли 106 млн доларів.
Серед соціальних медіа Amazon був найактивнішим рітейлером, який отримав приблизно 450 тис замовлень, а Wal-Mart - другим.
Цікаво, що приставка Sony PlayStation 4 отримала понад 300 тис згадок, створивши в три рази більше трафіку в соціальних медіа Facebook, Twitter, Tumblr, блогах (включаючи WordPress і Blogger), YouTube і Reddit, ніж Microsoft Xbox One. Онлайн-продажі досягли свого піку між 11:00 і 12:00 в "чорну п'ятницю". У цей час обсяг покупок становив 150 млн доларів в 1 годину.