В Україні продажі легкових авто впали майже на четверть
Продажі нових легкових автомобілів в червні 2013 року скоротилися порівняно з аналогічним періодом минулого року на 23% - до 14, 887 тисячі штук.
Про це повідомляє "УНІАН" з посиланням на "Укравтопром".
Згідно з повідомленням, у червні загальний обсяг продажів автотранспортних засобів скоротився на 22,8%, у тому числі автобусів - збільшився на 24%, комерційних автомобілів - скоротився на 26%.
Лідером авторинку в червні 2013 року став вітчизняний автовиробник ЗАЗ, який у порівнянні з травнем скоротив продажі на 13,7% - до 1,521 тис штук, на другому місці Hyundai, також скоротив продажі на 7,6% -. до 1,318 тис штук, на третьому місці Toyota, продажі якої скоротилися в червні на 11,5% -. до 1,073 тис штук.
При цьому найбільше зростання за кількістю проданих автомобілів показав Renault, який збільшив продажі в червні на 23,8% - до 946 автомобілів.
Як повідомлялося, продажі нових автомобілів в Україні в 2012 році знизилися, вперше за останні три роки, на 1,5% - до 217,403 тис одиниць.
Автомобільний ринок України, включаючи обсяг реєстрацій угод з легковими та комерційними автомобілями, в 2012 році в порівнянні з 2011 роком зріс на 22% - до 363,2 тисячі одиниць.
14 березня 2013 Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі прийняла рішення про введення спеціальних мит на імпорт автомобілів у розмірі 6,46% на автомобілі з об'ємом двигуна більше 1000 кубічних сантиметрів, але не більш як 1500 кубічних сантиметрів, і 12,95% на автомобілі з об'ємом двигуна більше 1500 кубічних сантиметрів, але не більш як 2200 кубічних сантиметрів.
Всеукраїнська асоціація імпортерів і дилерів (ВААІД) заявила, що в результаті введення спецмита ціни на автомобілі з об'ємом двигуна 1-1,5 літра зростуть на 7,8%, а 1,5-2,2 літра - на 15,6%, і не виключила можливості припинення ввезення автомобілів в Україну, починаючи з другої половини квітня 2013 року.
В асоціації автовиробників України "Укравтопром" вважають, що введення спецмита на імпорт автомобілів не призведе до суттєвого подорожчання, і ціна на них, якщо частина фінансового навантаження візьмуть на себе виробники та дилери, може зрости максимум на 3-5%.