"АероСвіт" і МАУ відмовилися переходити в новий термінал "Борисполя"
"АероСвіт" і МАУ відмовилися переходити в цьому році в новий міжнародний термінал D.
Як сказав 10 вересня гендиректор аеропорту "Бориспіль" Антон Волов, перевізники будуть продовжувати роботу в терміналах B і F, пише "Комерсант-Україна".
За його словами, "АероСвіт" забезпечує 37% загального пасажиропотоку аеропорту та виконує рейси з терміналу B.
На авіакомпанію МАУ, яка базується в терміналі F, припадає 25% пасажиропотоку.
Планується, що після переведення всіх бажаючих в новий термінал, термінали F і В будуть забезпечувати по 38% загального трафіку "Борисполя", а термінал D - 24%.
Найбільший в Україні міжнародний термінал почали будувати восени 2008 року.
У проект загальною площею 107 тис. кв. м і пропускною спроможністю в 15 млн пасажирів на рік інвестували 4,8 млрд гривень позикових коштів.
Планувалося, що в термінал D перейдуть всі регулярні авіакомпанії, термінал F буде обслуговувати чартерних і low-cost перевізників, а термінал B закриють.
Однак уже на етапі будівництва терміналу керівництво Мінінфраструктури та "Борисполя" заявило, що проект виявився невдалим і після відкриття зажадає серйозного доопрацювання.
Справа в тому, що в терміналі D неможливі повноцінні транзитні перевезення.
У ньому не передбачена трансферна зона, і немає можливості приймати внутрішні рейси.
"Базові перевізники першими отримали запрошення на переклад рейсів, так як забезпечують аеропорту основний пасажиропотік. Однак авіакомпанії працюють в основному з транзитними пасажирами і тому зможуть перейти в новий термінал тільки після його доопрацювання", - пояснив Волов.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"