Через кризу європейці перестали купувати американські товари
Європейська криза все більше впливає на американські компанії.
Про це передає "Финмаркет" з посиланням на The Washington Post.
У приклад газета наводить магазин Apple в Мадриді: у іспанців немає грошей на купівлю IPhone або IPad, тому фірмовий магазин пустує.
У другому кварталі найбільші американські корпорації, наприклад, Apple, Whirlpool, Ford, General Motors та інші показали результати, які розчарували інвесторів.
General Motors, наприклад, у другому кварталі понесла в Європі 361 млн доларів збитків проти 102 млн доларів прибутку рік тому.
Прибутки Ford впали в цей же період на 57% - в Європі компанія втратила 404 млн доларів.
Рівень безробіття в єврозоні досяг 11,2%, згідно з даними, опублікованими 31 липня.
Навіть ті європейці, у яких поки ще є робота, відчувають все більшу невпевненість у своєму економічному майбутньому.
Вони прагнуть відмовитися від великих покупок, наприклад, від автомобіля або нової побутової техніки, і часто навіть не дозволяють собі зайву чашку кави.
Це стало серйозним гальмом для зростання прибутків американських компаній, та й усієї економіки США.