Volkswagen створить недорогий бренд для ринків, що розвиваються
Volkswagen планує запустити новий недорогий автобренд для ринків, що розвиваються.
Про це розповів німецькому журналу Auto Motor und Sport глава відділу досліджень і розробок VW, пише Reuters.
"В Індії ми створюємо Vento і місцевий варіант Polo за ціною всього приблизно 7 тис євро (9,3 тис доларів). У Китаї ми плануємо зробити більш доступний за ціною автомобіль розміром з Seat Toledo", - сказав Ульріх Хакенберг.
Хитрість полягає в тому, що для створення дешевого автомобіля, потрібно витягнути з нього правильну кількість "начинки", пояснив Хакенберг, додавши, що ці машини не будуть продаватися під брендом Volkswagen, а скоріше будуть мати свій власний.
Для порівняння, самий базовий VW Polo з об'ємом двигуна 1,2 літра продається в Німеччині за ціною від 12,45 тис євро, включаючи ПДВ.
Хакенберг сказав також, що компанія ще не вирішила, якого саме типу автомобіль буде виробляти з китайськими партнерами. Найімовірніше це буде місткий седан.