Росіяни хочуть відсудити у "Плюсів" Коломойського 200 мільйонів
Телеканалу "Студія 1 +1" пред'явлені претензії на 25,5 мільйона доларів за дострокове розірвання договору із групою "Відео Інтернешнл" в 2008 році.
Зокрема, російська група "Відео Інтернешнл", до 2008 року займалася продажами реклами на телеканалі "Студія 1 +1", 13 липня подала позов до Господарського суду Києва, пише "Комерсант Україна".
Про це повідомляється в опублікованому корпорацією Central Media Enterprises на сайті NASDAQ квартальному звіті.
СМЕ в 2010 році продала телеканал українському бізнесменові Ігорю Коломойському.
ВІ вимагає виплати компенсації в розмірі 201 мільйонів гривень - близько 25,5 мільйона доларів.
В "1 +1" підтвердили факт пред'явлення каналу позову, але розкрити подробиці відмовилися.
"Справу буде вести наша юридична служба, деталі оголосимо після рішення суду", - повідомила PR-директор групи каналів "1 +1" Анастасія Жук.
Представник "Відео Інтернешнл" Єлизавета Свиридова відмовилася коментувати це питання.
Вимоги ВІ стосуються "порушень договору з розміщення реклами та погодженням маркетингових послуг".
У 2009 році російська група вже висувала претензії щодо порушення договору. Тоді вона подала позов до Лондонського міжнародний третейського суду у зв'язку з достроковим розірванням телеканалом ексклюзивного контракту з ВІ на продаж реклами.
Договір був укладений наприкінці 2006 року і повинен був діяти з січня 2007 по грудень 2011 року.
Але в грудні 2008-го в CME оголосили, що будуть самостійно продавати рекламу.
Тоді позивач вимагав набагато більшу суму - 58,5 мільйона доларів.
Вона була розрахована як 12% щомісячного прибутку каналу від продажу прямої реклами і 6% прибутку від спонсорських проектів за шестимісячний період.
Суд відмовив ВІ в задоволенні вимог, але, як відзначають в СМЕ, залишив за нею право подати ще один позов у разі встановлення права на додаткову компенсацію.
"1 +1" перестав публікувати фінансову звітність в 2009 році. Тоді виручка телеканалів "Студія 1 +1" і "Кіно" становила 32,030 мільйона доларів.
"Позовна вимога ВІ - це більше 5% усього ринку, оцінюваного в 400 мільйонів доларів. Це дуже велика сума для одного телеканалу", - зазначає керівник медіа-холдингу StarLightMedia Олександр Богуцький.