"Укрзалізниця" зрівняла вартість квитків
З 10 лютого вартість залізничних проїзних документів у касах і придбаних в інтернеті за допомогою сервісу е-kvytok однакова.
Про це УНІАН повідомили у "Укрзалізниці".
Згідно з повідомленням, це зроблено для популяризації послуги з реалізації квитків через всесвітню мережу.
Як відзначають у відомстві, зараз в "Укрзалізниці" продовжується роботу над проектом "Електронний квиток".
Пасажир може роздрукувати проїзний документ на принтері і одразу йти на потяг № 165/166 Дніпропетровськ-Київ без візиту до каси. Найближчим часом кількість потягів, де теж можна буде користуватися повноцінним електронним квитком, розширять.
Комісійний збір залежав від вартості квитка, що куплявся через інтернет, і становив 5 гривень і вище.
У 2009 році пасажири "Укрзалізниці" зарезервували і оформили через інтернет 82,2 тис. квитків, з них через мережу було сплачено 71,7 тис., зарезервовано понад 1 тис. місць. 71% квитків пасажири оформили у відділеннях "Укрпошти".
Перший етап програми з бронювання місць через інтернет з подальшим оформленням квитка у касі "Укрзалізниця" запровадила 22 грудня 2008 року.
Другий етап програми, коли пасажир може сплатити через інтернет повну вартість проїзду і послугу замовлення, був запроваджений 30 березня 2009 року.
Після оплати пасажир одержує унікальний цифровий код, після пред`явлення якого він оформляє квиток в будь-якій касі "Укрзалізниці" в будь-який день до відправлення свого потягу.
Восени 2010 року розпочався третій етап програми, в експериментальному режимі. З 20 жовтня у потягу №165/166 "Дніпропетровськ-Київ" у п`яти вагонах посадочний документ прочитується провідником за допомогою спеціального пристрою за штрих-кодом на електронному квитку, який пасажир самостійно може роздрукувати на звичайному папері після оплати через інтернет.