У Попова думають над ліквідацією "Київреклами"
Заступник голови Київської міської державної адміністрації з питань бюджету та фінансів Руслан Крамаренко заявив, що КМДА розглядає варіант ліквідації "Київреклами".
Про це він сказав в інтерв'ю "Економічній правді".
"Ми розглядаємо варіант скорочення чи ліквідації головного управління реклами, або "Київреклами", а може - й обох напрямків. Не виключено, що функції рекламного підрозділу будуть передані головному управлінню архітектури Києва", - сказав він.
Крамаренко додав, що столична влада сподівається, що джерелом додаткових надходжень у 2011 році стане саме реклама.
"Має бути прозора схема, як місто отримує кошти від рекламних носіїв. Досі велика частина доходів осідала незрозуміло де", - сказав співрозмовник видання.
"Реклами багато. Крім того, вона не впорядкована і не вся оформлена. За останні два місяці від реклами до міського бюджету надійшло 18 млн. гривень. За попередні вісім місяців - 5 млн. гривень", - додав він.
За його словами, щорічні витрати на утримання комунального підприємства з реклами становили 4 млн. гривень, "тепер - 600 тис. гривень".
"До кінця 2010 року, думаю, ще 15 мільйонів гривень від реклами зберемо", - сказав Крамаренко.
За даними столичного чиновника, річний обсяг рекламного ринку Києва - близько 100 млн. гривень.
"Такі оцінки озвучили російські фахівці, які вивчили київський ринок. Куди поділися гроші і скільки їх реально проходило через комунальне підприємство - складно сказати. Вивчаємо", - підкреслив він.