Корпорація Васадзе відкидає звинувачення польських профспілок
Корпорація Таріела Васадзе "УкрАвто" спростовує звинувачення профспілок польського автомобільного заводу Fabryka Samochodow Osobowych (FSO) у невиконанні інвестиційних зобов'язань.
Про це пише газета "Дело" із посиланням на слова заступника голови правління "УкрАвто" Олега Папашева, який був присутній на засіданні акціонерів FSO 30 червня.
Він заявив, що за дорученням уряду Польщі призначений ним офіційний аудитор, компанія Big Four щорічно подає звіт з виконання інвестором зобов'язань.
"Так згідно із представленим на початку 2010 року звітом, зобов'язання за обсягами виробництва автомобілів на період 2005-2009 років були перевиконані на 15,7%. Також були виконані зобов'язання щодо збереження обсягів зайнятості до 31.12.2009 року", - поінформував Папашев.
Топ-менеджер "УкрАвто" пояснив, що тільки в 2010 році правління FSO провело понад вісім зустрічей з представниками профспілок, на яких пояснювало складну ситуацію, в якій опинилася компанія, і можливі виходи з неї. Але розуміння з боку профспілок не зустріло.
"Позиція профспілок полягає у збереженні умов оплати праці, за винятком низки нарахувань на зарплату, виплату яких пропонується призупинити до кінця 2010 року, також профспілки запропонували продовжити термін дії умов оплати праці в період простою виробництва на третій квартал 2010 року", - пояснив Папашев.
"На жаль, розмір досягнутої таким чином економії буде недостатнім для збереження діяльності Компанії, тому правління змушене піти на більш значні скорочення витрат, ніж запропоновані профспілками", - зазначив він.
Корпорація Таріела Васадзе спростовує озвучені профспілками умови скорочення заробітної плати співробітникам.
За словами представників "УкрАВвто", компанія пропонувала не відмовлятися від додаткових виплат і вихідної допомоги, а лише їх призупинити на 2 роки.
"Укравто" має намір і далі працювати над новим колективним договором проти якого виступають профспілки.
За словами Папашева, умови нинішнього договору були підписані ще в 1996 році з попереднім власником компанії. Зараз же в умовах кризи це договір потребує доопрацювання.
"Головна мета правління - це перегляд змісту колективного договору, приведення його у відповідність з сьогоднішніми економічними реаліями, створення умов виробництва, привабливих для нових інвесторів", - заявляє він.
Як повідомлялося, днями голова профспілкового комітету підприємства Францішек Петровський заявив, що трудовий колектив FSO ініціював трудовий спір з українськими акціонерами, посилаючись на те, що корпорація "УкрАвто" не виконує своїх інвестзобов'язань.
Зокрема профспілковий діяч звинуватив корпорацію в тому, що вона не виконує взятих на себе зобов'язань за обсягом виробництва і збереження мінімальної кількості робочих місць.