Київ визначився з підрядником будівництва Лівобережної лінії метро
АТ "Холдингова компанія "Київміськбуд" виграло тендер, оголошений комунальним підприємством "Київський метрополітен", з відбору генерального підрядника будівництва першої черги Лівобережної лінії метро "Троєщина - Осокорки".
Про це повідомляє агентство "Інтерфакс-Україна" з посиланням на прес-службу "Київського метрополітену".
Згідно з повідомленням, договір із переможцем буде підписаний в найближчі дні.
Як повідомлялося, участь у тендері брало також ВАТ "Київметробуд" з ціновою пропозицією 2,231 млрд. гривень, тоді як цінова пропозиція "Київміськбуду" становила 2541 млрд. гривень.
У той же час на засіданні тендерного комітету в грудні 2009 року заступник гендиректора "Київметробуду" Леонід Михалюк заявив, що "Київміськбуд" не має досвіду будівництва метрополітену і не може брати участь у тендері.
Пізніше начальник КП "Київський метрополітен" Петро Мірошников повідомив, що не бачить у цьому порушень у проведенні тендера, оскільки перша черга лінії метро пройде по існуючій лінії швидкісного трамвая і не буде йти під землю, а такі роботи не вимагають досвіду.
Будівництво першої черги метро на лівому березі передбачає прокладку лінії метрополітену від станції метро "Милославська" до станції метро "Лівобережна" діючої Святошинсько-Броварської лінії, а також будівництво електродепо "Троєщина".
Введення її в експлуатацію передбачається в 2019 році.
ХК "Київміськбуд" створено на базі майна державної комунальної будівельної корпорації "Київміськбуд" в 1994 році шляхом об'єднання в його статутному капіталі контрольних пакетів акцій 28 підприємств та інших активів.
80% акцій холдингу належать київській територіальній громаді.