Росія побудувала в 15 разів менше цивільних літаків, ніж обіцяли Путіну
Російський авіапром з початку війни в Україні зміг виробити лише сім придатних для цивільної авіації літаків - SuperJet 100.
Про це повідомляє "BBC русская служба".
Зазначається, що у планах до 2025 року було 108 лайнерів. Однак амбітна програма російської влади щодо повного імпортозаміщення авіаційної промисловості була простою "імітацією активності".
До того ж сім пасажирських літаків SuperJet 100 були зібрані після початку великої війни в Україні з довоєнних запасів.
Крім цих "Суперджетів" було побудовано ще два дослідних літаки - Іл-96-400М і Іл-114. Вони здійснюють випробувальні польоти.
Згідно з Комплексною програмою розвитку авіатранспортної галузі до 2030 року, ухваленою в червні 2022 року, російський авіапром до кінця цього періоду мав випустити 1032 пасажирські літаки, зокрема 14 літаків до кінця 2022 року, 25 - у 2023-му, 69 - до кінця 2024 року. Але через санкції виконати план виявилося неможливо, і терміни зсувалися двічі.
Навесні 2022 року в РФ літав 1101 пасажирський літак. 738 із них були іноземними, на них припадало близько 95% пасажирообігу.
Зараз авіакомпанії тримаються на плаву за допомогою ремонту літаків шляхом зняття запчастин з інших машин або "сірих" схем імпорту.
Нагадаємо:
Російська влада запускає "чистку" топ-менеджерів в авіагалузі, яка провалила план Кремля з будівництва вітчизняних цивільних літаків на заміну західним.
У Росії триває "чистка" топменеджерів в авіагалузі. Слідом за керівниками ПАТ "Яковлєв" і АТ "Туполєв" своєї посади позбувся директор Казанського авіазаводу (КАЗ) Микола Савицьких.