Українська правда

ПІЛОТ – 18 років на висоті!

2 липня 2016, 08:00

PROMOTED

Чи існують на українському ринку туристичних послуг надійні компанії, які готові гарантувати своїм клієнтам якість послуги на рівні світових стандартів, які готові вирішувати проблеми, що виникають під час подорожі, які нададуть підтримку при виникненні непередбачуваних обставин?

Адже сьогодні саме ці питання, а не демпінг та найнижча ціна, стають вирішальними для подорожуючих.

Про це ми говорили з Головою Ради директорів компанії Pilot Group Михайлом Кураченком.

Адже компанія, окрім 18-річного досвіду роботи на вітчизняному ринку (в сучасних нестабільних умовах такий строк не лише показовий, але й вражаючий), є чи не єдиною на 100% українською, іноземних інвестицій у ній немає.

До того ж, Pilot – єдина в галузі компанія з України, яка вийшла на американський ринок, отримала в США всі потрібні дозволи та ліцензії, підписала партнерські угоди із місцевими авіакомпаніями, і сьогодні започатковує нову для України послугу.

Михайло Адамович, ваша компанія – нехарактерний, на жаль, для України приклад стабільного розвитку, навіть у найскладніші часи економічних криз. В чому секрет?

Компанія створена виключно українськими засновниками, без жодних іноземних інвестицій, 18 років тому. Ідея та назва з’явилися в мене десь роки за два до її офіційного створення. А у 1998 р. ми заснували Pilot. Починали з єдиного маленького офісу. Від часу заснування компанії пішли одразу у двох напрямках – корпоративний сегмент та приватні подорожі. З часом виявилося, що рішення про диверсифікацію цих двох напрямків, було абсолютно вірним.

У "провальні" кризові роки, коли купівельна спроможність населення критично падала, це дозволяло нам "вирівнювати" бізнес за рахунок корпоративного обслуговування. Тим більше, що й тут у нас є "професійний секрет" - індивідуальний підхід та комплексні рішення з корпоративного обслуговування.

На даний час, туристична галузь, як і вся економіка України, все ще перебуває у кризовому стані: якщо говорити про найбільш популярні туристичні напрямки, то попит і, як наслідок, обсяг ринку впали втричі. Причинами є і загальна політико-економічна нестабільність, і невпевненість у завтрашньому дні, і коливання валютного курсу… Але створена нами бізнес-модель та високий професіоналізм нашої команди дозволяє нам не "триматися на плаву" та виживати, як більшість підприємств в галузі, а розвиватися та відкривати для себе нові ринки, створювати нові продукти для наших клієнтів.

Сьогодні ми маємо представництва компанії в усіх українських містах-мільйонниках (Київ, Дніпропетровськ, Харків, Одеса, Львів тощо), а також відкрили власний офіс в Маямі, США, розробили та пропонуємо клієнтам абсолютно новий продукт.

Що допомогло вам завоювати довіру ваших клієнтів?

Якщо відійти від банальностей та загальних слів, які так полюбляють дописувачі рекламних текстів, на кшталт "європейські/світові стандарти", "найкращі пропозиції", тощо, то відповісти можна дуже коротко: ми працюємо для клієнта, інтереси клієнта на першому місці.

А вже розвиваючи цей тезис, можна згадати і про те, що компанія, мабуть, першою на ринку запровадила систему звітності для корпоративних клієнтів, одна з перших в Україні розпочала он-лайн продаж авіаквитків, першою запустила на сайті он-лайн продаж залізничних квитків, і про суворе дотримання нами як писаних, так і не писаних правил та норм ділової етики.

Офіс компанії в Маямі

Крім цього, не останню роль відіграє наша принципова позиція в питаннях надання клієнту повної та правдивої інформації про послуги, допомога в виборі, консультація, підбір найкращого варіанту в рамках його бюджету.

Особливу увагу ми приділяємо інформаційній безпеці наших клієнтів – забезпеченню нерозголошення та захисту персональних даних. Ми були одними з перших, хто започаткував послугу замовлення квитків онлайн. Сьогодні попит на неї чи не найбільший.

Але чи знаєте ви, що, замовляючи сьогодні квитки на чисельних сайтах, можна зіткнутися із неприємними "несподіванками"? Найменша із них – курс продажу: більшість таких компаній встановлюють власні курси обміну, що сильно різняться від офіційного.

Гірше, коли ви, фактично, купуючи квитки онлайн дешевше, насправді користуєтеся послугами зарубіжних (а може й російських) продавців, хоча інтернет-ресурси й марковані українськими логотипами. І навіть якщо ви ставитеся лояльно до фінансової підтримки економіки інших країн, ваші персональні дані (паспортні та інші, відомості про подорожі, тощо), за їхніми правилами, можуть бути передані третім особам в інші країни.

Ми даємо своїм клієнтам гарантію збереження таємниці їхньої приватної інформації, Pilot працює на 100% в українському просторі та за прямими угодами з перевізниками. Це дозволяє нам завжди надати допомогу нашим клієнтам у випадку форс-мажора.

І такий підхід до ведення бізнесу дозволив вам розпочати освоєння іноземних ринків і, в першу чергу, американського?

Саме так. Ми створили конкурентоздатну компанію, яка досягла успіху в Україні, є однією з лідерів ринку. Успішність нашої бізнес-моделі дозволяє нам впевнено розглядати зарубіжні ринки. Чому ми вибрали американський? Ми вважаємо його найбільш перспективним для нас, незважаючи на досить високу конкурентність.

Так, наприклад, в Україні сьогодні офіційно представлено близько 60 авіакомпаній (і не всі вони здійснюють рейси до України), в США, де ми відкрили своє представництво, понад 200 авіакомпаній. Досягнення успіху на цьому ринку дозволить нам перейти на новий рівень …

 Офіс компанії в Маямі 

Наскільки важко було увійти на американський ринок?

Всім зрозуміло, що вихід на ринок США в якості нового гравця, незалежно від галузі, це досить непросте питання, а беручи до уваги ще й тонкощі американського законодавства та дозвільної системи, це є викликом та якоюсь мірою, тестом. В Штатах з формальностями суворо – аби розпочати діяльність в нашій сфері, слід відповідати низці вимог та отримати всі передбачені дозволи та ліцензії.

Але можу запевнити, що воно було того варто: перед нами відкрились такі можливості, які важко реалізувати в умовах українського ринку. Ми вже другий рік працюємо в Америці, усі документи отримано, підписано відповідні угоди із місцевими перевізниками які надали нам доступ до внутрішніх цін США.

Окрім представництва компанії в Маямі, ви започатковуєте фактично нову для ринку України послугу – медичний туризм. Є усі передумови для того, аби цей напрям вже найближчими роками став справжнім трендом. Чому виникла ідея розвивати бізнес в цьому напрямку і які перспективи ви можете відкрити нашим співвітчизникам?

По-перше, хочу зауважити, що наші нові послуги "Пологи в Маямі" та "Пластика в Маямі" не можна називати саме "медичним туризмом", це скоріш послуги на кшталт конс’єрж обслуговування.

Скажіть мені: які асоціації викликає термін "медичний туризм"? Хвора людина, яка не може отримати з різних причин належного лікування в Україні їде лікуватись за кордон, звертається до фірми-посередника, основною метою якої є продати саме медичні послуги і дорожче (від цього залежить її заробіток).

 Офіс компанії в Маямі 

Розробляючи наші послуги, ми вирішили відійти від усталеної практики і вийти на ринок з послугами, що кардинально відрізняються від усталеної практики фірм, які надають послуги з медичного туризму.

А саме: реалізуючи принципи нашої компанії, про які я згадував раніше, такі як прозорість та пріоритет інтересів клієнта, ми розробили пакети послуг із супроводу та консультування клієнтів.

Вартість комплексу наших послуг включає лише наші послуги і не залежить від того, яке помешкання обере клієнт, яку клініку, яку машину візьме в прокат, ціни на все це будуть клієнту озвучені на умовах "нетто" - тобто без комісій або будь-якого іншого нашого "інтересу", це дозволить клієнту, за нашої допомоги, зробити виважений та усвідомлений вибір.

І взагалі, чи можливо розглядати вагітність та народження дитини як хворобу?! Ні, в жодному разі! Вагітність - це прекрасний період в житті жінки, і ми переконані в тому, що зможемо зробити його ще прекраснішим. Тобто ми пропонуємо нашим клієнтам чудовий відпочинок в такий прекрасний період життя з можливістю нагляду найкращими лікарями-акушерами Маямі.

Чому саме в США? Уявіть, американський уряд виділяє майже вдвічі більше коштів на медичний бюджет, ніж на військовий. Тут в клініках працює якісна й надсучасна апаратура, рівень сервісу вітчизняному споживачеві навіть "не снився".

Візьмемо для прикладу так званий апарат Да Вінчі. Він дає змогу робити найскладніші операції практично без розрізів, шрамів не лишається взагалі. Такого обладнання Україна немає жодного, хоч коштує воно підйомну (принаймні для приватних клінік) суму. Апарат УЗД там – норма майже кожного оглядового кабінету.

Крім цього, приємним бонусом народження дитини в Америці є громадянство США для дитини та спрощена процедура отримання візи для його мами до досягнення дитиною 18-річного віку.

В Маямі ми співпрацюємо з клініками, що входять в ТОП-10 найкращих клінік Америки – в тому числі з "Mount Sinai Medical Center". І вже зараз пропонуємо пакет послуг, куди входить повна консультація, супровід та адаптація людини у процесі підготовки та  проходження певних процедур, які вона обере.

Я впевнений, що те, чого справді хочеш, обов’язково справдиться. Приклад Pilot – яскраве тому свідчення!