Українська правда

Послугу технічного обслуговування у АТ "Житомиргаз" замовили понад чотири тисячі споживачів

АТ "Житомиргаз" - 2 липня 2021, 16:52

Фахове та регулярне обслуговування газових мереж гарантує безпечне користування природним газом. Відповідальність за внутрішні мережі та газове обладнання у приватних будинках і квартирах, відповідно до українського законодавства, несуть їхні власники.

"Житомиргаз – надійний партнер у наданні послуг. Споживачі, які усвідомлюють складність комплексного обслуговування газової системи, в умовах ринку, обирають наших фахівців, які щохвилини готові ліквідувати можливі аварійні ситуації та виконати ремонтні роботи будь-якого рівня складності", - зауважує технічний директор компанії Сергій Колесник.

Фахівці АТ "Житомиргаз" звертають увагу на те, що відсутність періодичного технічного обслуговування стану газових мереж у багатоповерхівках, у приватних будинках призводить до аварійних ситуацій. Щоб попередити несправності та безпечно споживати газ, радять вчасно укладати договори на технічне обслуговування.

Відповідальність за технічне обслуговування систем газопостачання, відповідно до чинного законодавства, покладено на власників, співвласників та орендаторів будівель. З підписанням договору на технічне обслуговування внутрішньобудинкових мереж, відповідальність за безпечну експлуатацію переходить до підрядної організації.

Для отримання консультацій або укладання договору з газовою компанією, споживачі природного газу можуть звертатись до 104.ua Клієнтський простір АТ "Житомиргаз" за місцем проживання або телефонувати у контакт-центр: (0412) 55 80 04.

Для довідки:

З 2019 року споживачі отримали право самостійно обирати  компанію, яка виконуватиме нагляд за станом газових мереж та здійснюватиме їх обслуговування.  Чинним законодавством передбачено виконання робіт з технічного обслуговування ВБСГ виключно за договорами, що укладатимуться з власниками/управителями житлового фонду на умовах вільного ринку.