Українська правда

"Купи хлопцям тишу". Пʼята штурмова привертає увагу до потреб на фронті креативом

2 червня, 13:04

П’ята штурмова бригада через креатив привертає увагу до потреб бійців на передовій.

Інсталяція "Купи тишу для хлопців" була представлена на Ukrainian Creative Stories 2025  щорічному заході для професіоналів рекламно-комунікаційного ринку, що поєднує одразу чотири конкурси.

Ключовими елементами інсталяції стали РЕБ та тактичні навушники, у яких дзижчать ворожі дрони  звук, що супроводжує наших захисників на передовій. Ця інсталяція – звукова реальність війни, перенесена у центр креативної спільноти.

Розробка "Купи тишу для хлопців" відбулася за підтримки рекламної агенції Mindgineer, креативним лідером якої є Юрій Бабинець. Ця ініціатива  символ поєднання креативу та необхідності захисту.

Також на заході був представлений мерч бригади: шеврони "п’ятірки", худі з логотипом 5-ї штурмової, сувенірні гільзи тощо.

І поки у фестивальних залах лунають обговорення нових ідей та стратегій, головна стратегія для П’ятої штурмової – дати бійцям можливість чути лише те, що рятує їхні життя.

Щоб заглушити гул ворожих дронів у реальності, їм потрібна підтримка. І кожен донат  це нові засоби зв’язку та захисту слуху для військових.

Долучайтеся до ініціативи, підтримуйте збір, поширюйте! Разом – наближаємо перемогу!