Рада схвалила у першому читанні закон про рекламу, що є однією з вимог ЄС
Верховна Рада у першому читанні ухвалила закон про рекламу, який входить до рекомендацій Єврокомісії, наданих Україні разом зі статусом кандидата на вступ до ЄС.
Про це повідомила депутатка від партії "Слуга народу" Євгенія Кравчук, пише "Європейська правда".
Проєкт закону підтримали 320 голосами "за", розповіла Кравчук. Ніхто з депутатів не проголосував проти і ніхто не утримався. 49 нардепів не голосували.
"320 голосів у першому читанні за законопроєкт, який імплементує у наше національне законодавство про рекламу acquis ЄС. Гарний приклад того, як якісний законопроєкт об‘єднує сесійну залу і робить Україну на крок ближчою до набуття членства в ЄС", – прокоментувавала Кравчук на своїй Facebook-сторінці.
Ухвалення закону про рекламу є однією із семи кандидатських рекомендацій Єврокомісії, які Україна має виконати для майбутнього відкриття переговорів про вступ до ЄС.
У ЄС цю сферу регулює Директива, тоді як в Україні на цей час – окреме законодавство.
За інформацією "ЄвроПравди", Єврокомісія надала оцінку про загальну відповідність законопроєкту аудіовізуальній директиві ЄС.
Нагадаємо, в уряді прогнозували, що до травня, коли очікували попередню оцінку Єврокомісії, Україна завершить виконання майже всіх рекомендацій.
Читайте також: Майстер-клас шантажу Європи: як Київ переконує партнерів закривати очі на зрив реформ