Як просувати свій бізнес на youtube в 2022
Тонкощі та фішки на новому курсі від webpromoexperts.
YouTube — друга за популярністю пошукова система в світі. Згідно з дослідженнями, щомісяця YouTube користуються більше 2 мільярдів зареєстрованих користувачів. Це близько 1 мільярда переглянутих годин відео в день! Переконливі дані для бізнесу, чи не так?
Відеоконтент став не лише способом відпочинку чи розваг — у мережі все активніше шукають огляди, рекомендації, інтерв’ю, кейси. Популярність корисних відео росте — людям важливо побачити предмет перед покупкою, оцінити його з візуальної та практичної сторони, знайти відповіді на питання, які хвилюють перед остаточним прийняттям рішення.
Чи це не привід якомога швидше почати використовувати цей потужний канал для просування вашого бізнесу?
22 листопада в Академії інтернет-маркетингу WebPromoExperts стартує курс "Просування на YouTube " — інтенсивний лекторій для тих, хто хоче навчитись отримувати дохід від YouTube та залучати нових клієнтів, а не просто збирати лайки під відео.
11 тижнів навчання пройдуть під керівництвом досвідчених наставників — практикуючих фахівців з великим досвідом роботи в сфері інтернет-маркетингу та викладання. Кожне заняття — це окремий блок , який складається з онлайн-лекції, практичного заняття та діалогу з колегами, лектором і куратором групи. Усі знання — одразу можна застосовувати на діючому проекті та отримувати корисні й дієві поради від лекторів-експертів.
Для кого цей курс — інтернет-маркетологи, SMM-спеціалісти, підприємці, котрі вже розвивають чи планують розвивати YouTube-канал для продажів та комунікації з клієнтами.
Про що будуть лекції?
Від позиціонування та стратегії — до тестування форматів та залучення аудиторії. Від створення сценаріїв та роликів — до постановки ТЗ та брифів для замовників та інфлюенсерів й блогерів — студентів чекає 16 занять, після яких вони створюватимуть відео, які не захочуть закривати глядачі каналу.
Продюсування, авторські права, склад команди, контроль повного циклу проекту — усю організацію знімального процесу розберуть для вас найкращі практики українського продакшену.
Чималий блок лекцій буде присвячений оптимізації каналу та відео, налаштуванню реклами та, звісно, аналітиці показників ефективності роботи. Нові знання, досвід та навики допоможуть збільшувати впізнаваність бренду за допомогою можливостей YouTube та формувати потік клієнтів для бренду.
Хто навчатиме?
Куратор курсу "Просування на YouTube " — Ольга Ексаурова — YouTube-маркетолог, сертифікований спеціаліст YouTube з понад семирічним досвідом роботи. У портфелі куратора — понад 500 успішних випускників та більше 250 презентацій для конференцій і семінарів. Саме Ольга Ексаурова займалась просуванням каналу Подружки (ТМ Kotex), який набрав 100 000 підписників і отримав срібну кнопку всього за 1 рік.
На лекціях студенти також працюватимуть з Максимом Дорогих (РРС Team Lead в агентстві Webpromo), Артемом Шевчуком (Стратег у Digital Agency MokCo), Олександром Веремієнком (виконавчим продюсером продкастингу FILM.UA), Ольгою Лівік (креативним директором у Digital Agency MokCo) та не лише.
Що отримує випускник курсу?
Курс лекцій завершується захистом власного проекту. Після кожної лекції студент має виконати домашні завдання, які стануть основою екзаменаційного проекту. На основі окремих елементів, зібраних в одну стратегію - кожен студент зможе побудувати ефективний робочий канал для просування продукту чи компанії.
Увесь матеріал, консультації та поради лекторів й куратора допоможуть відшліфувати усі етапи роботи до чітко структурованої системи. Захист проекту та сертифікат — стануть підсумком вашого навчання на курсі "Просування на YouTube ".
Вже сьогодні 18 % людей використовують YouTube спеціально для того, щоб стежити за брендами та компаніями. А 70 % глядачів купували у бренду, побачивши його на YouTube. Доповнюйте цю статистику своїми успішними та дієвими історіями бізнесу!
У листопаді Академії виповнюється 9 років і з цієї нагоди на курс діє знижка -35%. Встигніть записатися по максимально вигідній ціні.