Google змінить підхід до реклами: компанію оштрафували на 200 мільйонів євро
Французьке управління з конкуренції оштрафувало компанію Google на 220 мільйонів євро за просування власних послуг в секторі онлайн-реклами на шкоду конкурентам.
Про це повідомляє "Європейська правда" з посиланням на Le Figaro.
Управління у своїй заяві вказало, що Google "не заперечував факти", і рішення про штраф було прийнято в рамках процедури угоди з американським гігантом.
"Управління відзначило, що Google надав преференційний режим своїм запатентованим технологіям, запропонованим під брендом Google Ad Manager", - йдеться в заяві.
Справа стосовно Google була відкрита регулятором на основі скарги, що надійшла в 2019 році від News Corp., французької газети Le Figaro і бельгійської медіагрупи Rossel La Voi. Потім група Le Figaro відмовилася від подальшої процедури.
"Це історичне рішення, тому що це перше у світі рішення, що стосується складних алгоритмічних процесів аукціону, за допомогою яких працює інтерактивна медійна реклама, яка відображається на екранах користувачів Інтернету", - сказала президент Управління з конкуренції Ізабель де Сільва.
Нагадуємо:
Міністри фінансів країн "Великої сімки" домовилися про мінімальний глобальний корпоративнийу податок в розмірі не менше 15 відсотків для таких транснаціональних компаній, як Google, Apple та Amazon.