АМКУ вирішив протестувати lifecell
Антимонопольний комітет почав розслідування фактів можливої недобросовісної конкуренції з боку lifecell.
Про це пише liga.net.
Як повідомили в прес-службі відомства, розгляд справи з ознаками у компанії ознак порушення закону про захист від недобросовісної конкуренції був розпочатий 18 листопада.
АМКУ не розголошує деталі, так як будь-яка додаткова інформація може зашкодити розслідуванню.
Як з'ясувало видання у одного з конкурентів, мова йде про використання мобільним оператором в рекламі мобільного інтернету деяких тез про технології 3G+.
Компанія позиціонує свою мережу 3G+ як найшвидшу 3G мережу в країні. Хоча в 2015 році три компанії (lifecell, "МТС Україна" та "Київстар") отримали ліцензії на однакові по ширині смуги частот в одному і тому ж діапазоні.
Life:), а потім і lifecell після ребрендингу, в рекламі явно підкреслювали свою швидкісну перевагу в порівнянні з іншими 3G-гравцями.
"МТС Україна" (Vodafone Ukraine) і "Київстар" вказують, що теоретична максимальна швидкість їх мереж - 42,2 Мбіт/сек. Чи може бути 3G+ від lifecell дійсно швидше звичайного 3G? "Чудес не буває", - вважає начальник відділу зі зв'язків з громадськістю "МТС Україна" Вікторія Рубан.
"Функціонал технології Triple Carrier (об'єднання трьох радіочастотних каналів) включений також і на мережі "Київстар". Однак, наскільки нам відомо, в Україні на масовому ринку немає смартфонів, які забезпечують швидкість понад 42 Мбіт/с у мережі 3G", - додають у прес-службі "Київстару".
"В Україні такі смартфони не сертифіковані. Як можна надавати послугу, якщо немає телефонів, здатних її забезпечити?", - додала Рубан.
Більш того, в "Київстарі" кажуть, що телефони з підтримкою 3G+ взагалі навряд чи з'являться.
"Виробники сучасних терміналів націлені на стандарти 4G і 5G. Тобто, 3G+ доступний тільки в "лабораторних "умовах", - роз'яснюють свою позицію в компанії.
"Оператори використовують різні рекламні ходи для того, щоб залучити нових абонентів, але свідомо обманювати людей не можна", - говорить Рубан.
Під обманом вона має на увазі не те, під якою маркою працює мережа, а то, яку швидкість передачі даних вказує в рекламі оператор.
"Вказувати максимальну швидкість - значить вводити людей в оману. Досягти такої швидкості можна, якщо в зоні дії базової станції знаходитиметься один абонент. Але як тільки збільшується число абонентів, швидкість передачі даних падає. Це загальновідомий факт", - відзначає вона.