Українська правда

Глава "Укравтодору" розповів, чим займатиметься півроку

6 листопада 2016, 17:11

Новопризначений голова "Укравтодору" Славомір Новак планує за півроку роботи в компанії  провести реформи, затвердити Державний дорожній фонд та ввести технічні прозорі правила для кожного.

Про це він заявив в ефірі телеканалу "Еспресо".

"Я не маю планів на довшу перспективу, поки що тільки на найближчі півроку. І такий план я пропоную у співпраці з міністром Володимиром Омеляном та прем’єр-міністром Гройсманом, бо відчуваю їхню підтримку", - сказав Новак, відповідаючи на питання про цілі та досягнення.

Так, за словами Новака, першим завданням буде ухвалення дорожнього бюджету.

"По-перше, я зважатиму на ключові моменти реформи, яку проводитиму. Передусім - ухвалення дорожнього бюджету. Подивимось скільки матимемо грошей на розвиток і ремонт доріг наступного року. Тому, що пропозиція, яку я почув у парламенті, м’яко кажучи, не є задовільною", - зазначив очільник "Укравтодору".

Другим завдання Новак назвав, затвердження Державного дорожнього фонду.

"По-третє, внутрішня реформа "Укравтодору" і те, наскільки вдало вдасться цю реформу втілити. По-четверте, введення технічних прозорих правил для кожного. Технічних правил щодо будування і проектування доріг. А також прозорі закони щодо торгів", - сказав він.

Глава "Укравтодору" зазначив, що якщо він зможе виконати ці завдання, тоді можна буде говорити про якісь успіхи в компанії.

"П’ять таких завдань на найближчі місяці, плюс швидке створення плану на найближчий рік, а потім на найближчі три-п’ять років мусять нам вже якийсь горизонт окреслити. Якщо мені вдасться це здійснити, то я вже зможу сказати, що є якісь успіхи", - підсумував він.

Нагадаємо, 19 жовтня колишній міністр транспорту і водного господарства Польщі Славомір Новак став в.о. голови "Укравтодору".

Раніше ЕП зібрала найголовніше про нового главу "Укравтодору", про його політичну кар'єру, транспортні досягнення і корупційні скандали, які викреслили ім'я Славоміра Новака з політичного життя Польщі.

Економічна правда