Українська правда

Стартап Petcube виведе свої продукти у мережі Media Markt і Petco

6 вересня 2016, 09:18

Компанія Petcube - відомий український стартап інтерактивного зв'язку з домашніми тваринами - розширює збут своєї продукції і розпочинає співпрацю з великими міжнародними рітейлерами Media Markt і Saturn в Європі, провідною мережею зоомагазинів США Petco, в Японії Softbank і Petbarn в Австралії.

Про це йдеться в релізі компанії, передає "Інтерфакс-Україна".

Згідно з ним, компанія має намір представити цієї зими пристрій Petcube Play - нової генерації найбільш продаваного продукту компанії Petcube Camera, а потім на початку наступного року вивести на ринок Petcube Bites, в якому анонсовані функції дистанційного лікування.

Petcube уточнює, що за півтора місяці їй вдалося зібрати через Kickstarter на запуск двох нових пристроїв від 2,23 тисяч інвесторів 319,2 тисяч доларів.

"У наступні 5 років з більшістю домашніх тварин буде встановлено зв'язок, і це повністю змінить уявлення про те, що означає піклуватися про них, бути їхнім власником і бути в зообізнеіе (pet business - англ.)", - наводяться в повідомленні слова глави і засновника Petcube Ярослава Ажнюка.

Petcube - компанія, яка пропонує безкоштовний мобільний додаток для iOS і Android пристроїв, а також інтерактивні камери, які дозволяють власникам домашніх тварин, дивитися, розмовляти і грати зі своїми домашніми тваринами з допомогою смартфона незалежно від того, де вони перебувають.

Компанія була заснована восени 2012 року трьома українцями Олександром Нескіним, Андрієм Кленом і Я. Ажнюк. Її головний офіс розташований у Сан-Франциско, офіси - у Києві, Шеньчжені (Китай).

На початку лютого цього року Petcube повідомила про залучення 2,6 млн доларів інвестицій за участю венчурних фондів Almaz Capital, AVentures Capital і Y Combinator для подальшого розвитку і просування свого продукту по всьому світу, а також найму нових головних керівників компанії - директора з маркетингу та старшого віце-президента з продажу.