"Укргазвидобування" почало виробляти бензин стандарту Євро-5
Найбільша в Україні газовидобувна компанія "Укргазвидобування" почала виробляти бензин стандарту Євро-5, на Шебелинському заводі з переробки газового конденсату і нафти (Харківська обл.), що входить до її складу.
Згідно з повідомленням "Укргазвидобування", під час виконання проектів із модернізації завод почав виробництво бензину А-95, який відповідає європейському стандарту екологічності Євро-5, пише УНІАН.
Відповідність стандарту Євро-5 і вимогам ДСТУ підтверджено відповідними сертифікатами.
Крім того, повідомляється, що протокол випробувань незалежного акредитованого випробувального центру "Інспекторат Україна" свідчить, що вміст сірки в шебелинському бензині А-95 стандарту Євро-5 становить 6,4 мг/кг (допустима норма для цього стандарту – 10 мг/кг).
"Перша партія бензину А-95 стандарту Євро-5 виробництва Шебелинського заводу буде запропонована до продажу на найближчі торги, які відбудуться 6 вересня 2016 року на електронному майданчику "Української енергетичної біржі", - повідомили в компанії.
У повідомленні відзначається, що перехід на стандарт Євро-5 став черговим кроком на шляху до підвищення якості всієї продукції, виробленої Шебелинським заводом та іншими переробними підприємствами компанії.
У прес-службі також нагадали, що в квітні цього року компанія "Укргазвидобування" розпочала виробництво бензинів стандарту Євро-4 і задекларувала перехід на стандарт Євро-5 до кінця цього року.
За словами директора з комерційних питань компанії Сергія Федоренка, до кінця цього року модернізація технологічного процесу дозволить привести якісні показники всієї продукції у відповідність до високих екологічних стандартів.
У найближчих планах компанії – повний перехід на випуск дизпального стандарту Євро-4 і випуск бензину А-92 стандарту Євро-5.
Голова держкомпанії "Нафтогаз України" (в її структуру входить "Укргазвидобування") Андрій Коболєв, коментуючи запровадження більш якісного виробництва в соцмережі Facebook, написав, що з новим менеджментом "Укргазвидобування" модернізація обійшлася у кілька десятків разів дешевше, ніж планувало витратити на це попереднє керівництво компанії.