Залізниця замовила "ОККО" дизелю на 147 мільйонів, викинувши дешевий ВОГ
Філія "Центр забезпечення виробництва" ПАТ "Українська залізниця" за результатами тендеру замовила ПП "ОККО-Бізнес Контракт" дизельного палива на 147,16 млн грн.
Про це повідомляється у системі "Прозорро", пишуть "Наші гроші".
До кінця року мають поставити 8 тис тонн дизпалива виробництва Росії, Білорусі та Польщі по 18 395 гривні за тонну.
Це на 1,6% дешевше за середню гуртову ціну, яка, за даними "OilNews", зараз становить 18 700 гривні за тонну.
Тендер провели без прив’язки ціни палива до світових котирувань і курсу валют.
"Укрзалізниця" відмовилася від формули, яка мала страхувати її від переплат, після низки скарг трейдерів у АМКУ.
Єдиним конкурентом на аукціоні було ТОВ "Трейд Коммодіті".
ТОВ "Вог Аеро Джет" запропонувало нижчу на 4,9% ціну - 139,99 млн грн. Однак на етапі пре-кваліфікації фірму не допустили до аукціону, бо вона принесла забезпечення, видане для інших, відмінених торгів.
Фірма "Окко-Бізнес Контракт" належить ПАТ "Концерн Галнафтогаз" Віталія Антонова.
"Вог Аеро Джет" входить до групи "Континіум" партнерів покійного нардепа Ігоря Єремеєва, серед яких Степан Івахів – нардеп з опозиційної депутатської групи "Воля народу".
Наразі НАБУ веде кримінальне провадження стосовно зимового тендеру "Укрзалізниці", який "ВОГ" виграв з найдешевшою ціною, але згодом піднявши вартість палива на третину за згоди залізничників.
Власником "Трейд Коммодіті" з 2011 р. є Вадим Майко, але до того фірма належала Віталію Вовченко і Олександру Масленко.
Джерела "OilNews" на паливному ринку вважають, що за "Трейд Коммодіті" стоять інтереси одного з політичних угруповань.
Компанія є невеликим українським трейдером, який почав активно брати участь в тендерах держпідприємств в 2015 році. Раніше вона була відомий як оператор міні-НПЗ, розташованого в Дніпродзержинську (Дніпропетровська обл.).
Обсяг імпорту фірми в 2015 році становили 6,7 тис тонн. При цьому поставки сировини і компонентів на нафтобазу компанії становили 22,7 тис т.