Український сервіс Preply залучив 1,3 мільйона від інвесторів
Онлайн-маркетплейс Preply, призначений для пошуку локальних і онлайн-репетиторів, залучив1,3 млн доларів інвестицій в обмін на акції компанії.
Про це пише AIN.
Як пише видання, всього в раунді взяло участь дев'ять інвесторів, серед яких польські фонди Hedgehog Fund, RTAVentures VC, Xevin Investments, українські Digital Future і SMRK, а також інкубатор TechStars.
У його навчальній програмі Preply взяв участь в минулому році.
Preply дозволяє знаходити репетиторів з різних предметів на ринках 5 країн: Польщі, Росії, України, Мексики та Бразилії.
Проект також знаходиться на ранній стадії експансії в Німеччину, Великобританію та Іспанію.
Близько половини залучених коштів стартап планує витратити на маркетинг і активне розширення на європейські ринки.
Друга половина піде на розширення маркетингової і продуктової команди, основна частина якої знаходиться в Києві. У проекта є також невеликий офіс в Берліні.
Зараз на платформі налічується 25 000 репетиторів, навчальних 70 000 зареєстрованих студентів. На момент запуску сервісу в Іспанії та Мексиці в квітні, ці цифри були відповідно 20 000 і 60 000. Більше 70% користувачів викладають і вчать за допомогою Preply мови, серед яких найпопулярніший англійська.
Бізнес-модель сервісу передбачає отримання всього прибутку з першого уроку, проведеного репетитором, а потім відсотка від доходів з наступних занять. Мінімальна ціна уроку становить 2 долари на годину.
Пропозиції більшості викладачів знаходяться в діапазоні до 15 доларів за годину навчання.
Preply як платформа пошуку репетиторів запустився в 2013 році.