Тенісистка Шарапова через допінг не отримає більше 140 мільйонів доларів
Допінговий скандал Марії Шарапової може їй обійтися в 100 мільйонів фунтів стерлінгів (141 млн доларів) майбутніх доходів.
Про це пише "Дело" з посиланням на газету Daily Mail.
Як повідомляється, Шарапова була найбільш високооплачуваною спортсменкою у світі протягом останніх 11 років, причому найбільше вона заробляла не так на тенісному корті, а на рекламних контрактах. Всьому цьому прийшов кінець, пише газета.
Тепер вона може завоювати новий рекорд - як людина, що втратила найбільше грошей за всю історію спорту.
Nike, Porsche і TAG Heuer вже оголосили, що зупинять дію своїх рекламних контрактів з Шараповою.
Інші фірми, в тому числі Avon, American Express і Head, швидше за все, зроблять те ж саме.
Крім того, так як Шараповій загрожує чотирирічна заборона на участь в професійному тенісі, вона, ймовірно, не зможе нічого заробляти і на корті.
Їй також доведеться повернути 209 тисяч фунтів, які вона отримала за вихід у чвертьфінал Australian Open в цьому році, на якому вона не пройшла тест на допінг.
Наскільки відомо, статки Шарапової досягають 137 мільйонів фунтів стерлінгів - більше, ніж у будь-якого іншого тенісиста.
Газета цитує експерта зі спортивного маркетингу Найджелу Каррі, за словами якої, якщо Шараповій і справді буде заборонено грати в теніс протягом найближчих чотирьох років, то, швидше за все, це означає кінець її кар'єри, що, в свою чергу, означає, що вона втратить 100 мільйонів фунтів стерлінгів зі своїх можливих майбутніх доходів.
Газета також наводить приклади рекламних контрактів Шарапової, які можуть бути розірвані.
Nike - 6 мільйонів фунтів на рік, TAG Heuer - 2 мільйони фунтів на рік, Porsche - два мільйони, Avon - 1,5 мільйона, Evian - півтора мільйона, Head - 1 мільйон, Tiffany & Co - 1 мільйон, American Express - 1 мільйон.
Також може постраждати бренд її цукерок Sugarpova, пише Daily Mail.
Нагадаємо, днями російська тенісистка Шарапова зізналася у вживанні заборонених препаратів.
Підписуйтесь на наші push-повідомлення, щоб першими дізнаватися про появу нових матеріалів. Ми обіцяємо надсилати тільки дійсно важливі повідомлення.