Українська правда

Social Monday: українські бізнесмени обіцяють щомісяця підтримувати благодійні фонди

3 березня 2021, 17:25
 

В Україні запустили соціальну ініціативу Social Monday, спрямовану на підвищення рівню системної благодійності - проєкт покликаний щомісяця надавати фінансову підтримку благодійним фондам і надихати український малий бізнес бути соціально-відповідальним.

Про це йдеться у прес-релізі Social Monday.

"Засновник київського барбершопу "WeCut" Олексій Ярмаш спільно з українськими бізнесами обіцяють регулярно підтримувати благодійні фонди.

Ідея проєкту полягає в тому, що щопонеділка частина грошей, отриманих з послуг бізнесів-партнерів, буде відкладена для перерахування одному з благодійних фондів. Сума, отримана за день, буде відправлена у фонд, який проєкт Social Monday обіцяє підтримувати протягом місяця", - йдеться у повідомленні.

Зазначається, що зараз у списку фондів і ініціатив, яким допомагає проєкт, знаходяться: притулок для бездомних тварин  "Сіріус", БО "Життєлюб", фонд допомоги безпритульним "Сука Жизнь" та допомога дітям-сиротам "Клуб Добродіїв".

Крім барбершопу "WeCut", проєкт підтримують такі бізнеси-партнери: "Priton Krasy", "Namelaka", "Zavodshop" і "Vinyla".

"Будь-який бізнес може приєднатися до проєкту й системно змінювати суспільство на краще: для цього треба лише заповнити анкету на сайті – https://socialmonday.org/.

Проєкт Social Monday співпрацює з перевіреними фондами, і хоче зробити так, щоб кількість соціально-відповідальних бізнесів в Україні ставало більше. Social Monday хоче зробити благодійність постійною звичкою українських бізнесів", - додали у прес-службі.

"Щопонеділка ми віддаємо 50 гривень з кожної стрижки в барбершопі "WeCut" на добру справу, і щомісяця змінюємо напрямок коштів. У вересні був фонд "Життєлюб", у жовтні — ініціатива "Києве, мий". Через карантинні обмеження ми тимчасово призупинили роботу проєкту, але в березні 2021 знов запустили, і вже масштабніше. 

Хочеться впливати на більшу кількість бізнесів та людей навколо, і допомагати більшій кількості людей. Саме тому вирішив спробувати розширити проєкт й вивести за межі "WeCut", - заявив засновник проєкту та співзасновник барбершопу "WeCut" Олексій Ярмаш.

Економічна правда

бізнес