Топ-менеджер розповів, чим Glovo відрізняється від Avon
Керівник українського офісу Glovo Дмитро Расновський порівняв роботу в корпорації з водінням автомобіля, а роботу в стартапі - з їздою на самокаті, який потрібно перетворити в автомобіль.
Про це Расновський розповів в інтерв'ю ЕП.
"Коли ти працюєш у корпорації, то це виглядає так: ти сідаєш за кермо автомобіля і тобі треба поїхати. У Glovo ми їдемо на самокаті, треба їхати дуже швидко і по шляху самокат перетворити в машину", - сказав він.
Расновскій почав кар'єру в медіа-агенції ZenithOptimedia, продовжив в L'Oreal, а потім в Avon. У косметичних компаніях він відповідав за діджитал, інновації та e-commerce. В українському офісі Glovo - 30 співробітників.
"Avon дав мені управлінський досвід, у мене було 70 чоловік в підпорядкуванні, я побачив, як працюють великі бізнеси. В L'Oreal я працював в маркетингу і продажах, що зараз мені допомагає", - розповів 30-річний Расновський.
"Компнія GR Capital, локальний інвестор, порекомендував мене Glovo. З серпня 2018 року у мене було у Glovo сім або вісім інтерв'ю і багато тестів. За цей час я познайомився з великою частиною ради директорів. У ході спілкування, мені здається, обидві сторони зрозуміли , що нам буде цікаво попрацювати один з одним ", - повідав він про те, як опинився на своєму місці.
"Корпоративний світ дуже сильно відрізняється від стартап-світу з точки зору культури, швидкості прийняття рішень, наявності процесів", - зазначив Расновський.
У Glovo також розповіли, скільки можуть заробити кур'єри.
Також у Glovo розповіли, на яких умовах працюють з ресторанами.
Повний текст інтерв'ю читайте за посиланням: Правда про Glovo: коли окупиться, який середній чек, що заробляють кур'єри і ресторани
Економічна правда