Instagram став торговим майданчиком

Вівторок, 19 березня 2019, 18:56
 

Користувачі соціальної мережі Instagram тепер можуть здійснювати покупки, не виходячи з програми.

Про це повідомляється у блозі Instagram.

Нова функція Checkout запущена в тестовому режимі. До послуги підключили 23 бренда, в числі яких Adidas, Burberry, Dior, H&M, Nike, Oscar de la Renta, Prada, Zara.

Користувачі отримали можливість вибрати продукт і перейти на сторінку оплати. Для здійснення покупки потрібно ввести своє ім'я, адресу електронної пошти, адресу доставки та платіжну інформацію.

Реклама:

Дані, введені одноразово, сервіс зберігає автоматично, щоб користувачеві було зручніше здійснювати покупки в подальшому.

Також Instagram обіцяє відправляти користувачам повідомлення про статус покупки і дозволить відстежувати процес доставки в додатку.

Поки функцію Checkout тестують на декількох бізнес-акаунтах і серед користувачів у США.

Нагадаємо, раніше Instagram запропонував користувачам відмовитися від скролінгу стрічки.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: